Ik wou binnenkort een nieuw high-end systeem samenstellen (incl. RTX4090). Hiervoor wou ik custom sleeved voeding kabels gebruiken (wit). Nu zat ik te denken aan het volgende:Nu merk ik dat de witte 12VHPWR kabel overal niet meer op voorraad is afgelopen weekeinde. Heeft iemand ervaring hoe snel deze weer op voorraad komen? Zo niet: heeft iemand suggesties voor alternatieven? Op advies van dit forum wil ik extensions liever niet gebruiken tenzij het echt niet anders gaat.
Edit: In het topic waar ik om advies / dubbelcheck vroeg voor de build lopen de meningen uiteen over de voeding. Het is namelijk wel mijn bedoeling om witte sleeved kabels te gebruiken en Corsair is de enige die ik kan vinden die het aanbied (zonder extensions). Mocht iemand een andere oplossing weten hoor ik het graag.
Edit: In het topic waar ik om advies / dubbelcheck vroeg voor de build lopen de meningen uiteen over de voeding. Het is namelijk wel mijn bedoeling om witte sleeved kabels te gebruiken en Corsair is de enige die ik kan vinden die het aanbied (zonder extensions). Mocht iemand een andere oplossing weten hoor ik het graag.
[Voor 14% gewijzigd door MissingN0 op 09-01-2023 13:24]
-MissingN0