Ik heb in mijn "nieuwe" huis 6 luidsprekers in het plafond van mijn woonkamer.
De bekabeling loopt van/naar een kast in de hal.
Nu wil ik vanuit daar deze luidspekers gaan aansturen.
De wensen:
- redelijke kwaliteit, enigzins betaalbaar;
- Spotify integratie;
- mogelijkheid tot afspelen eigen muziek die deels in hoge resolutie is;
- vaste netwerkconnectie;
- apart kunnen aan- en uit zetten van de 4 luidsprekers voor in de kamer en de 2 luidspekers achter in de kamer;
- bij voorkeur open-broncode software (geen leveranciersafhankelijkheid en geen commerciële dataverzameling).
Ik heb nog liggen: 2x Logitech Squeezebox Touch en wat Odroid C2/C4 sbc's en een HifiShield2 (maar die krijg ik momenteel niet aan de praat).
Wat ik tot nu toe zelf gevonden heb / vooralsnog zelf van plan ben:
- een extra Squeezebox Touch kopen (tweedehands) en 3 Allo Volt+D versterkers en in LMS (de serversoftware) 3 groepen te definiëren: woonkamer voor, woonkamer achter en woonkamer totaal.
Maar wellicht heeft iemand hier een ander/beter idee?
De bekabeling loopt van/naar een kast in de hal.
Nu wil ik vanuit daar deze luidspekers gaan aansturen.
De wensen:
- redelijke kwaliteit, enigzins betaalbaar;
- Spotify integratie;
- mogelijkheid tot afspelen eigen muziek die deels in hoge resolutie is;
- vaste netwerkconnectie;
- apart kunnen aan- en uit zetten van de 4 luidsprekers voor in de kamer en de 2 luidspekers achter in de kamer;
- bij voorkeur open-broncode software (geen leveranciersafhankelijkheid en geen commerciële dataverzameling).
Ik heb nog liggen: 2x Logitech Squeezebox Touch en wat Odroid C2/C4 sbc's en een HifiShield2 (maar die krijg ik momenteel niet aan de praat).
Wat ik tot nu toe zelf gevonden heb / vooralsnog zelf van plan ben:
- een extra Squeezebox Touch kopen (tweedehands) en 3 Allo Volt+D versterkers en in LMS (de serversoftware) 3 groepen te definiëren: woonkamer voor, woonkamer achter en woonkamer totaal.
Maar wellicht heeft iemand hier een ander/beter idee?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)