Wij gaan binnenkort verhuizen (naar Heerenveen) en willen de vloer in de woonkamer/keuken vervangen. Dit leek ons een goed moment om ook over te gaan op vloerverwarming daar (mede gezien een mogelijke (hybride) warmtepomp in de toekomst). De overige vertrekken (hal, bijkeuken, bovenverdieping) zullen (nog) wel gewoon verwarmd worden middels radiatoren. Allemaal nu dus nog via een CV-installatie. Wel zijn we erg geïnteresseerd in zoneregulatie, zodat we bijvoorbeeld de temperatuur in de werkkamer boven hoger kunnen instellen dan de woonkamer beneden als we daar de hele dag niet zijn. Ik lees hier wel oplossingen voor op internet, maar veel richten zich op één verwarmingssysteem (dus radiatoren of vloerwarming), niet een combinatie van die beide.
- Mijn vraag is hoe dit handig aan te pakken bij een gecombineerd verwarmingssysteem (dus deels vloerverwarming, deels radiatoren)?
- En als iemand nog een goede, betrouwbare installateur kent in de regio Heerenveen houden wij ons ook aanbevolen.
- Mijn vraag is hoe dit handig aan te pakken bij een gecombineerd verwarmingssysteem (dus deels vloerverwarming, deels radiatoren)?
- En als iemand nog een goede, betrouwbare installateur kent in de regio Heerenveen houden wij ons ook aanbevolen.