Toon posts:

Advies bluetooth adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 31-01 11:45
Goedendag Tweakers,

Ik heb al de laatst tijd wat last van bluetooth verbinding of stabiliteit op het moment dat ik het wil verbinden met twee hoortoestellen. Ik merk dat het geluid vaak weg valt (en vaak ook even wat langer dan één seconden) en weer terug komt. Maar ook bij bellen merk ik dat het weg valt, zelfs met één hoortoestel. Mijn moederbord heeft wel een ingebouwde wifi en bluetooth alleen zou een goede bluetooth/wifi adapter het probleem kunnen oplossen? Ik zat te denken aan zoiets: https://tweakers.net/pric.../gigabyte-gc-wbax200.html

Edit
Dit zijn mijn system specs:
MSI Tomahawk X570 Wifi
Ryzen 5900X
32GB Crucial 3200Mhz
RTX 3080
Lian Li Air Mini zwart

[Voor 15% gewijzigd door kyrillajax op 09-01-2023 11:56]

Alle reacties

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:29

Thomg

Aww yiss

Je hebt een AX200 op de X570 WiFi zitten, dus als je die Gigabyte koopt krijg je... Exact dezelfde terug...

Dat je zoveel problemen hebt is wel heel erg vreemd, de AX200 zou zeker een van de betere modules moeten zijn.
Ik zou proberen een schone installatie naast je huidige te zetten en te kijken of je er dan nog last van hebt. Soms maakt Windows BT stuk.

• kyrillajax
Thanks voor je reactie! Ik heb de laatste paar maanden drie keer windows helemaal opnieuw geïnstalleerd, alles verwijderd en vers geïnstalleerd. De derde keer was een paar weken terug. Volgens mij had ik ooit het moederbord retour gestuurd vanwege de bluetooth klachten en werd er niks geconstateerd, al was het een tijdje geleden.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:29

Thomg

Aww yiss

Ik weet het dan eerlijk gezegd niet.

Als je wat koopt zou ik dan iig geen AX200 kopen...
Een USB BT adapter heb ik zelf echter alleen maar slechte ervaringen mee, de onboard dingen kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Nouja, behalve bij de huidige build. Die heeft een issue met energy saving, maar het klinkt niet dat je dat probleem hebt.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02:48
Hoe heb je de antenne staan?

• kyrillajax
Zowel 180 graden (loodrecht naar de muur gericht) als staand. Ik heb beide geprobeerd, lijkt niet veel verschil te maken.

[Voor 12% gewijzigd door kyrillajax op 09-01-2023 15:37]

• kyrillajax
Thomg schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:09:
Ik weet het dan eerlijk gezegd niet.

Als je wat koopt zou ik dan iig geen AX200 kopen...
Een USB BT adapter heb ik zelf echter alleen maar slechte ervaringen mee, de onboard dingen kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Nouja, behalve bij de huidige build. Die heeft een issue met energy saving, maar het klinkt niet dat je dat probleem hebt.
Nee klopt, heb het probleem met energy saving niet. Is het misschien wel het proberen waard om de AX200 aan te schaffen en kijken hoe het werkt en anders terug sturen?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee