Sinds een maand werken sommige statusledjes op sommige tasters niet meer. Andere leds op tasters geven prima de status aan. Ik heb tasters met vier rijen met 2 knopjes+ ditto statusleds. Het kan zijn dat de bovenste statusleds niet werken, maar de 2e rij wel.
Ja; ik heb het systeem al eens uit-en-aan gezet
Maar dat loste het niet op. Ik geloof niet dat er echt iets aan de installatie is veranderd; geen nieuwe componenten of updates. Maar ik wil zelf op onderzoek kunnen gaan en heb nu ETS5 geïnstalleerd en kan het project openen, de bus loggen en componenten zien. Daar zie ik alleen geen overduidelijke fouten/errorregels voorbij komen. De knoppen die het wel doen lijken hetzelfde ingesteld als de knoppen die het niet doen.
Ik wil zelf kunnen onderzoeken wat waarom mis gaat. Maar vindt online te weinig informatie waar ik moet kijken. Wie heeft er tips? Kan iemand met kennis met mij meekijken?
Ja; ik heb het systeem al eens uit-en-aan gezet

Ik wil zelf kunnen onderzoeken wat waarom mis gaat. Maar vindt online te weinig informatie waar ik moet kijken. Wie heeft er tips? Kan iemand met kennis met mij meekijken?
[Voor 12% gewijzigd door Stranger__NL op 09-01-2023 11:14]