Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje surfen en streamen op 2 schermen. Nu ik er de laatste tijd weer wat mee bezig ben een klein beetje gamen..... Maar ouwe shit... denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
5 6 700 euro. Ik kan wat tijdelijke shit gebruiken van een maatje en daarna nog upgraden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Desktop dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt..... Met een lichte neiging naar MSI... Don't ask me why
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB... Ik ben een 60plus kraai. Ik hoe van glimmerdjes en lampjes Beetje triest ik weet. But that's me.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Fff kritisch meekijken. Is het technisch ok wat ik wil en doe.
Als aanvulling op relatief korte termijn
Ik wil gaan kijken naar een second hand GPU tzt. Ram kan ik lenen van een maatje.
Kortom.... Een beetje rare vraag van deze senior. Maar ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. En pleazzzz veroordeel me niet op mijn kraai gedrag. Ik ben een beetje een mafketel.
En ik vergeet te zeggen dat ik hoop dat het bakkie een poosje meekan. Ik kom uit een tijd dat iedere 2 a 3 jaar ik nieuws wilde/moest hebben.. Mijn huidige bak is 5 jaar oud. Athlon ding. En de kleine haperingen die ik nu merk hebben me doen besluiten om te vernieuwen. En deze armoedzaaier heeft niet alle budget morgen beschikbaar dus ik moet er flexibel mee omgaan,
Een beetje surfen en streamen op 2 schermen. Nu ik er de laatste tijd weer wat mee bezig ben een klein beetje gamen..... Maar ouwe shit... denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
5 6 700 euro. Ik kan wat tijdelijke shit gebruiken van een maatje en daarna nog upgraden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Desktop dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt..... Met een lichte neiging naar MSI... Don't ask me why
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB... Ik ben een 60plus kraai. Ik hoe van glimmerdjes en lampjes Beetje triest ik weet. But that's me.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Fff kritisch meekijken. Is het technisch ok wat ik wil en doe.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 133,15 | € 133,15 |
1 | Moederborden | MSI B550 Gaming Gen3 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Behuizingen | Aerocool AirHawk Duo | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 550W FM | € 83,89 | € 83,89 |
1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,74 |
Als aanvulling op relatief korte termijn
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Bluetooth en IR dongels | TP-Link UB400 Bluetooth 4.0 Nano USB-adapter | € 7,99 | € 7,99 |
1 | Netwerkadapters | TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E | € 31,90 | € 31,90 |
1 | Waterkoeling | MSI MAG CoreLiquid 240R V2 Wit | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Geheugen intern | Team Group T-Force Delta RGB DELTA RGB | € 112,90 | € 112,90 |
Totaal | € 247,69 |
Ik wil gaan kijken naar een second hand GPU tzt. Ram kan ik lenen van een maatje.
Kortom.... Een beetje rare vraag van deze senior. Maar ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. En pleazzzz veroordeel me niet op mijn kraai gedrag. Ik ben een beetje een mafketel.
En ik vergeet te zeggen dat ik hoop dat het bakkie een poosje meekan. Ik kom uit een tijd dat iedere 2 a 3 jaar ik nieuws wilde/moest hebben.. Mijn huidige bak is 5 jaar oud. Athlon ding. En de kleine haperingen die ik nu merk hebben me doen besluiten om te vernieuwen. En deze armoedzaaier heeft niet alle budget morgen beschikbaar dus ik moet er flexibel mee omgaan,