Vraag
Alle reacties
Kellerkever678 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 22:38:
Wat voor merk spoelbak is het?
Als ik gemiddeld naar de prijs kijk 12 tot 25 euro. Zou ik er niet te veel moeite in steken om opzoek te gaan naar alleen de rubbers afsluiting.
Anders even keller keukens bellen?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Inderdaad wordt er van alles aangeboden en de prijs valt best mee.To_Tall schreef op maandag 9 januari 2023 @ 07:16:
Als ik gemiddeld naar de prijs kijk 12 tot 25 euro. Zou ik er niet te veel moeite in steken om opzoek te gaan naar alleen de rubbers afsluiting.
Alleen past het ook, de doorsnede staat er wel bij een is op te meten. Maar is die pin standaard?
En inderdaad zodra het straks kan even een telefoontje aan wagen staat in de planning.
Stiekem de hoop dat hier iemand het antwoord ook had 😊.
Worden vaak/altijd in een set verkocht:
https://www.toolstation.n...rplug-met-rvs-korf/p12111
Zoeken op afvoerplug /afvoerkorf.
https://www.toolstation.n...rplug-met-rvs-korf/p12111
Zoeken op afvoerplug /afvoerkorf.
[ Voor 16% gewijzigd door BBB-Nick op 09-01-2023 08:21 ]
Ik heb toen een random andere gekocht van dezelfde maat omdat het balletje was verdwenen. Bleek exact dezelfde maten. Heb toen gewoon de pin verwisseld.
Denk inderdaad dat los wel lastig gaat worden.
Denk inderdaad dat los wel lastig gaat worden.
Net contact gehad met de woonstichting en die komen langs hiervoor
Ik vroeg alleen maar of ze misschien konden zien wat ik nodig zou hebben, schijnbaar zit het in het bij het onderhoud.
Nu maken mij die 2 tientjes ook niet uit maar tegenwoordig is dat ook weer extra verwarming indien nodig.
Als blijkt dat het min of meer een standaard is afgezien van de diameter van de vuilkorf dan weet ik dat ook weer voor een volgende keer mocht het weer eens voorkomen.
Ik vroeg alleen maar of ze misschien konden zien wat ik nodig zou hebben, schijnbaar zit het in het bij het onderhoud.
Nu maken mij die 2 tientjes ook niet uit maar tegenwoordig is dat ook weer extra verwarming indien nodig.
Als blijkt dat het min of meer een standaard is afgezien van de diameter van de vuilkorf dan weet ik dat ook weer voor een volgende keer mocht het weer eens voorkomen.
Tja ze moeten de werklui aan het werk houden. Al zijn dit veelal ZZPers die ingehuurd wordenAd de Jong schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:40:
Net contact gehad met de woonstichting en die komen langs hiervoor![]()
Eer dat ze de stop hebben vervangen, is de verhuurder 8 van die dingen armer
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ja te gek he?To_Tall schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:29:
[...]
Tja ze moeten de werklui aan het werk houden. Al zijn dit veelal ZZPers die ingehuurd worden![]()
Eer dat ze de stop hebben vervangen, is de verhuurder 8 van die dingen armer
Ik zei al als ze alleen al kunnen vertellen waar ik op moet letten dan ga ik er zelf wel 1 halen maar ze willen iemand er voor langs sturen.
Nou dan laat maar komen, ik betaal per maand €5 extra voor bepaalde dingen en daar hoort dit schijnbaar ook bij.
Ook goed dan nietwaar
Waarom kost dat extra verwarming?
Het kost geen verwarming, iedere € die je uitspaart ergens voor zou je ook weer kunnen gebruiken om de gas of stroom kosten een beetje binnen de perken te houden.FreakNL schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:43:
Waarom kost dat extra verwarming?
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/rCEsZqMHHGNifAlT8KfxYIaM.jpg?f=fotoalbum_large)