Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
We spend our years as a tale that is told
Dat betekend toch niet dat de thread ineens zinloos is geworden? Al reageert de poster helemaal niet, dan kunnen er altijd interessante posts geplaatst worden.
Het gaat hier toch niet alleen maar om vraag en antwoord?
Ik geloof toch dat ik duidelijk ergens heb gelezen dat als (zelfs) een vraag beantwoord is , dat dat dan niet betekent dat de thread op slot hoeft.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Klopt, dit topic deze thread is nu niet meer interessant. Het onderwerp op zich natuurlijk welOp donderdag 30 augustus 2001 17:02 schreef violator_ het volgende:
[topic=111058/1/200]
Mooi topic, de MSX .. zijn veel mensen (inclusief ik) mee begonnen. Nu wordt er gereageerd op een MSX topic en krijgt ie een slotje met de becommentarisering "Mwah, beetje oud topic dit".
Ik smeek uw pardon?Waar de fuk slaat dat nou weer op???
Euh... neeIs er sprake van een 'slotjes-overschot'
(zoiets als een mestoverschot??)
JawelNou en ??
Dat betekend toch niet dat de thread ineens zinloos is geworden?
Als jij dit een leuk onderwerp vindt, mag je wat mij betreft best een algemene MSX discussiedraad in [forum=23] starten hoorAl reageert de poster helemaal niet, dan kunnen er altijd interessante posts geplaatst worden.
Omdat:
Juist. Maar om daar nu een bejaard topic voor te gebruiken, neuh, vind ik niet zo handig eigenlijkHet gaat hier toch niet alleen maar om vraag en antwoord?
Klopt. Maar dat is meer in de zin van 'okee, ik heb het opgelost, SLOTJUH', dat doe ik dus ook nooit, tenzij er helemaal niks relevants in die draad staat (een wegge-edit berichtje met 'laat maar, opgelost' sluit ik wel). Maar oude topics op een dergelijke manier doen herleven (en voor de search mensen: offtopic laten worden) vind ik niet zo'n goed idee (en dat staat ook in de NOS FAQ).Ik geloof toch dat ik duidelijk ergens heb gelezen dat als (zelfs) een vraag beantwoord is , dat dat dan niet betekent dat de thread op slot hoeft.
Is dit duidelijk genoeg waarom dit topic een slotje heeft gekregen?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
niet dat ik er het helemaal mee eens ben ofzo maar ja zoveel boeit het me ook weer niet. Het viel me alleen meerdere malen op.
Ben t er iig nog steeds niet mee eens dat er dan maar slotjes op moeten komen .
Flame overschot??
Waar zie je mij in m'n post flamen ???
Aan de andere kant... je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen alles ouder dan x dagen is 'oud' en gaat gewoon op slot. Als je dit niet doet is het beoordelen van of een topic nu wel of niet op slot moet toch wel lastig. Waar liggen de criteria?
Maar goed, je weet nu iig dat je gerust een nieuwe draad kan en mag starten.
Mwah, als het toch niet zoveel boeit...zoveel boeit het me ook weer niet. Het viel me alleen meerdere malen op.
En tja, zoek gewoon maar eens voor de grap naar topics die ik te snel gesloten heb... erg veel zul je er waarschijnlijk niet vinden.
Is dit een uitdaging?Op donderdag 30 augustus 2001 17:53 schreef Jotti het volgende:
[..]
Mwah, als het toch niet zoveel boeit...
En tja, zoek gewoon maar eens voor de grap naar topics die ik te snel gesloten heb... erg veel zul je er waarschijnlijk niet vinden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mwah, echte harde criteria heb ik daar niet voor, ik bekijk het per geval... ik wil gewoon niet (voor die enkelingOp donderdag 30 augustus 2001 17:52 schreef hemiparo het volgende:
Waar liggen de criteria?
YakuzA:
TralalalalalalalalaOp donderdag 30 augustus 2001 17:52 schreef HlpDsK het volgende:
Je hebt gelijk. Het was geen flame. Het was een troll. Nou blij?
Gheh, afgehandeld dit
Dit topic is gesloten.
![]()