Voor mijn nichtje ben ik op zoek naar een systeem wat binnen het budget van haar 400 euro ligt en eventueel een bijdrage van mijzelf als kado.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze wil hem eigenlijk alleen voor gamen gebruiken en heel misschien wat school werk. Qua games speelt ze Apex, Valorant en soort gelijke. Uiteraard niet het doel om op hoge details te spelen, maar in ieder geval speelbare FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro is haar budget, nu wil ik best wat bijleggen als bijdrage voor haar verjaardag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur zijn aanwezig, dus alleen de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur de basic, wel is het belangrijk dat er een wifi dongle bij zit of dat in het moederbord zit. Geen internet kabel aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf weinig ervaring, helemaal binnen deze prijsrange. De prebuilds zijn of allemaal het zelfde voor dit budget of via aparte/vage sites. Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier tips over heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze wil hem eigenlijk alleen voor gamen gebruiken en heel misschien wat school werk. Qua games speelt ze Apex, Valorant en soort gelijke. Uiteraard niet het doel om op hoge details te spelen, maar in ieder geval speelbare FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro is haar budget, nu wil ik best wat bijleggen als bijdrage voor haar verjaardag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur zijn aanwezig, dus alleen de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Puur de basic, wel is het belangrijk dat er een wifi dongle bij zit of dat in het moederbord zit. Geen internet kabel aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf weinig ervaring, helemaal binnen deze prijsrange. De prebuilds zijn of allemaal het zelfde voor dit budget of via aparte/vage sites. Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier tips over heeft.