Ik heb vanuit mijn groepenkast een aparte groep voor de audio/video in de woonkamer. Dit is 3x2,5mm wat direct achter het televisiemeubel uitkomt. Hier zit deze groep op 5 inbouw wcd's
Op deze groep zit het volgende aangesloten,
- Sony 65" LCD
- nVidia Shield pro
- Denon X2600h
- Nintendo Wii-U
- Nintendo Switch
- TP Link 5 ports switch
- Marantz CD speler
Dit heeft bij elkaar waarschijnlijk aardig wat sluipverbruik, dus ik wil deze groep tussen bepaalde tijden graag uitzetten. Iedere keer de meterkast openen en de groep uitzetten is anno 2023 geen optie natuurlijk
dus ik wil dit met een Shelly doen.
Mijn idee is om de Shelly via een din module in de groepenkast boven de desbetreffende groep te plaatsen. De groep dan via de Shelly te laten lopen en vervolgens de Shelly met een tijdschema op bepaalde momenten de boel te onderbreken.
Is dit een optie of zijn er andere praktische manieren om het sluipverbruik terug te brengen?
Alvast bedankt mensen!!!!
Op deze groep zit het volgende aangesloten,
- Sony 65" LCD
- nVidia Shield pro
- Denon X2600h
- Nintendo Wii-U
- Nintendo Switch
- TP Link 5 ports switch
- Marantz CD speler
Dit heeft bij elkaar waarschijnlijk aardig wat sluipverbruik, dus ik wil deze groep tussen bepaalde tijden graag uitzetten. Iedere keer de meterkast openen en de groep uitzetten is anno 2023 geen optie natuurlijk
Mijn idee is om de Shelly via een din module in de groepenkast boven de desbetreffende groep te plaatsen. De groep dan via de Shelly te laten lopen en vervolgens de Shelly met een tijdschema op bepaalde momenten de boel te onderbreken.
Is dit een optie of zijn er andere praktische manieren om het sluipverbruik terug te brengen?
Alvast bedankt mensen!!!!