Mijn vraag
Na enkele jaren van plezier is het tijd om mijn huidige Gpu te vervangen, doet het nog prima maar met de huidige games is het wel de bottleneck geworden.
Benchmark uit de laatse Cod Mw2:
Omdat ik helemaal niet op de hoogte ben van de hedendaagse kaarten de vraag hier even neerleggen.
Speel op een 1080p monitor 144hz, voorlopig niet van plan om hier verandering in te brengen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Gigabyte Aorus B550M elite.
- Amd Ryzen 5 5600x.
- Be-quiet straight power 11 550w.
- Sapphire nitro Radeon RX580 8G.
- 2x G.Skill Aegis 16 Gb f4-3200c16d
- Samsung 1Tb Ssd980
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Had zelf al een kleine vergelijking gemaakt en toen viel de RX 6650 XT al op, goede reviews ook en nog enigszins betaalbaar. Misschien wel overkill voor mijn systeem?
Na enkele jaren van plezier is het tijd om mijn huidige Gpu te vervangen, doet het nog prima maar met de huidige games is het wel de bottleneck geworden.
Benchmark uit de laatse Cod Mw2:
Omdat ik helemaal niet op de hoogte ben van de hedendaagse kaarten de vraag hier even neerleggen.
Speel op een 1080p monitor 144hz, voorlopig niet van plan om hier verandering in te brengen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Gigabyte Aorus B550M elite.
- Amd Ryzen 5 5600x.
- Be-quiet straight power 11 550w.
- Sapphire nitro Radeon RX580 8G.
- 2x G.Skill Aegis 16 Gb f4-3200c16d
- Samsung 1Tb Ssd980
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Had zelf al een kleine vergelijking gemaakt en toen viel de RX 6650 XT al op, goede reviews ook en nog enigszins betaalbaar. Misschien wel overkill voor mijn systeem?