GSM aanbieders stoppen met gratis telefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 15:02

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik hoorde vandaag in de winkel (T for telecom) dat veel van de aanbieders van GSM's gaan stoppen met het leveren van gratis toestellen bij hun abonnementen.

Dat houd dus in dat vanaf 4 september (dan gaat het ongeveer in) voor alle telefoons betaald moet gaan worden. En dit kan dus oplopen tot 400 piek. De aanbieders hebben al zoveel geld geinvesteerd in de comsument dat ze nu willen stoppen met gratis toestellen om er weer aan te kunnen verdienen.

Dus als je van plan was om een nieuw abbo aan te schaffen en je verwachtte een gratis toestel, dan moet je dus snel zijn.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op donderdag 30 augustus 2001 16:54 schreef obsidian het volgende:
Ik hoorde vandaag in de winkel (T for telecom) dat veel van de aanbieders van GSM's gaan stoppen met het leveren van gratis toestellen bij hun abonnementen.

Dat houd dus in dat vanaf 4 september (dan gaat het ongeveer in) voor alle telefoons betaald moet gaan worden. En dit kan dus oplopen tot 400 piek. De aanbieders hebben al zoveel geld geinvesteerd in de comsument dat ze nu willen stoppen met gratis toestellen om er weer aan te kunnen verdienen.

Dus als je van plan was om een nieuw abbo aan te schaffen en je verwachtte een gratis toestel, dan moet je dus snel zijn.
kom je daar nu pas achter? zijn al zoveel topics over geweest

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 30 augustus 2001 16:57 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

kom je daar nu pas achter? zijn al zoveel topics over geweest
is in :z gevallen denk ik ;)

• mvds
  • Laatst online: 14-03 15:02

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Oh? Verrek, ik loop achter. Shit, niets over gelezen. |:(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:48

Arno

PF5A

oops :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.