Tijdens het gamen ( quake o.a) krijg ik erg vaak een hoge piep uit me PC, dan hangt ie een 0.1 sec ff ofzo. Krijg deze piep soms echt om de 45 seconde maar soms ook om de 10 min. Wel eens gehoord dat de PC te warm wordt weet niet of dat waar is...
Verwijderd
Heb ik ook, als ik teveel toetsen tegelijk indruk (naar voren, naar links lopen, en bukken ofzo). Dat kan me toetsenbord niet aan, want met een ander toetsenplankje was het opgelost...
Vaag, maar misschien kan je er wat mee
Als je iets van moederbord monitor hebt draaien kan die misschien gaan piepen als ie te warm is
kijk anders ff op
[topic=216442/1/25]
kijk anders ff op
[topic=216442/1/25]
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
FF handmatig je Typematic rate setting in je BIOS instellen moet het verhelpen.
-=@@D=-
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Komt het uit je PC speaker, of uit je boxies ? Want vroeger had ik een Creative SB16 Pnp, en iedere keer alsk een spel wilde opstarten dan gaf gij een soort tuuuuuuu...t en soms midden in spel ook (vaag trouwens:?)
Blog (Linux-related)
Ik heb hetzelfde probleem gehad en idd na het aanschaffen van een nieuw toetsenbord was het probleem opgelost. Ik heb nu een Key Tronic 2001Op donderdag 30 augustus 2001 16:57 schreef NaamWasAlInGebruik het volgende:
Heb ik ook, als ik teveel toetsen tegelijk indruk (naar voren, naar links lopen, en bukken ofzo). Dat kan me toetsenbord niet aan, want met een ander toetsenplankje was het opgelost...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Wilde Guess : heb je een Chaintech BX bord ?
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1