Beste mensen,
Ik wil een pc samen steken voor de verjaardag van mijn dochter. Het lijkt me leuk om de pc samen met haar te bouwen, zodat ze ook een beetje weet hoe het werkt en zodat ze af en toe een spelletje kan spelen met papa
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voor spelletjes (It Takes Two, Grounded, Disney Dreamlight Valley, ...) gebruikt worden op een 1080 scherm, verder voor een Youtube filmpje te kijken, Rekentuin in een browser en andere relatief niet belastende zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk, zaken moeten wel degelijk zijn uiteraard en aan de wensen voldoen van specs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart en de case staan vast, die heb ik nog liggen. Dus dit beperkt het sterk aangezien het een mini-atx case is.
Ook een scherm heb ik reeds.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD van 500GB minimum liever 1 TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Ik heb wel andere voorkeuren:
Geluidsniveau zo laag mogelijk
Ga je overklokken?
Er gaat niet overclocked worden,
Wat verwacht je van ons?
Of je even kan kijken naar het samengestelde systeem, compatibiliteit (vooral de procesorkoeler) van de onderdelen met elkaar, is dit van prijs de juiste configuratie: kan het goedkoper en even goed of kan het beter voor dezelfde prijs?
Alvast bedankt voor jullie input
Edit: even de wenslijst bijgeplakt
Ik wil een pc samen steken voor de verjaardag van mijn dochter. Het lijkt me leuk om de pc samen met haar te bouwen, zodat ze ook een beetje weet hoe het werkt en zodat ze af en toe een spelletje kan spelen met papa
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voor spelletjes (It Takes Two, Grounded, Disney Dreamlight Valley, ...) gebruikt worden op een 1080 scherm, verder voor een Youtube filmpje te kijken, Rekentuin in een browser en andere relatief niet belastende zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk, zaken moeten wel degelijk zijn uiteraard en aan de wensen voldoen van specs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videokaart en de case staan vast, die heb ik nog liggen. Dus dit beperkt het sterk aangezien het een mini-atx case is.
Ook een scherm heb ik reeds.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD van 500GB minimum liever 1 TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Ik heb wel andere voorkeuren:
- 2 case fan headers op moederbord
- Wifi op moederbord
- Bluetooth op moederbord
- Mini-itx formaat
Geluidsniveau zo laag mogelijk
Ga je overklokken?
Er gaat niet overclocked worden,
Wat verwacht je van ons?
Of je even kan kijken naar het samengestelde systeem, compatibiliteit (vooral de procesorkoeler) van de onderdelen met elkaar, is dit van prijs de juiste configuratie: kan het goedkoper en even goed of kan het beter voor dezelfde prijs?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 179,- | € 179,- |
1 | Moederborden | ASRock B550M-ITX/ac | € 145,35 | € 145,35 |
1 | Videokaarten | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master Elite 130 | € 56,64 | € 56,64 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L12S | € 58,50 | € 58,50 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 43,67 | € 43,67 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 97,90 | € 97,90 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 74,99 | € 74,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 656,05 |
Alvast bedankt voor jullie input
Edit: even de wenslijst bijgeplakt