Dag Tweakers,
Mijn vader heeft gevraagd om advies voor de aankoop van een laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Het moet een windows laptop zijn, beetje vreemde situatie maar voor 90% gaat de laptop enkel gebruikt worden voor te surfen, tekstverwerking, emails... de overige 10% gaat hij af en toe microsoft flight simulator willen spelen of de kleinkinderen eens minecraft. Ik zou de laptop wel future-proof willen houden, dus als de kleinkinderen binnen 4 jaar call of duty willen spelen erop zou het een meerwaarde zijn.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 euro en 1300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat van zijn bureau af en toe naar de keukentafel verhuizen en in de zomer wel eens op het terras.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen, een laptop met een degelijke behuizing is natuurlijk een meerwaarde.
Voorlopig had ik de Asus dash f15 op het oog maar ik lees wat slechte recensies over het scherm, en ik vraag me af of een laptop met een GeForce RTX 3070 misschien een grotere meerwaarde kan zijn voor flight simulator vlotter te draaien...
uitvoering: ASUS TUF Dash F15 FX517ZM-HN093W (Azerty toetsenbord)
Graag jullie mening of andere suggesties!
Mijn vader heeft gevraagd om advies voor de aankoop van een laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Het moet een windows laptop zijn, beetje vreemde situatie maar voor 90% gaat de laptop enkel gebruikt worden voor te surfen, tekstverwerking, emails... de overige 10% gaat hij af en toe microsoft flight simulator willen spelen of de kleinkinderen eens minecraft. Ik zou de laptop wel future-proof willen houden, dus als de kleinkinderen binnen 4 jaar call of duty willen spelen erop zou het een meerwaarde zijn.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 euro en 1300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat van zijn bureau af en toe naar de keukentafel verhuizen en in de zomer wel eens op het terras.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen, een laptop met een degelijke behuizing is natuurlijk een meerwaarde.
Voorlopig had ik de Asus dash f15 op het oog maar ik lees wat slechte recensies over het scherm, en ik vraag me af of een laptop met een GeForce RTX 3070 misschien een grotere meerwaarde kan zijn voor flight simulator vlotter te draaien...
uitvoering: ASUS TUF Dash F15 FX517ZM-HN093W (Azerty toetsenbord)
Graag jullie mening of andere suggesties!