• Seppje
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-01-2023
Hi goedemorgen,

In verband met onze airco zou ik graag wat hulp willen met het maken van de WPAC berekening. Ik begreep dat de regels voortaan vrij streng zijn en om gedoe te voorkomen zou ik graag willen berekenen hoe ver de buitenunit van de erfgrens moet staat om problemen met buren te voorkomen. Ik zie overal in de buurt volop airco's hangen maar zul je net zien dat wij gedoe krijgen met buren (onze buren zijn over t algemeen al niet de makkelijkste namelijk).

Is er iemand die me zou kunnen helpen want ik kom er zelf niet goed uit. Welke informatie is precies nodig want dan ga ik daar nog achteraan, begreep dat het nodig kon zijn om bij de leverancier nog bepaalde waardes op te moeten vragen?

Alvast super bedankt!

• SMosch
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-05-2023
Beste Seppje,

Is uw verzoek voor hulp bij het invullen van de wpac rekentool nog steeds nodig?
Ik kan u helpen helpen met het invullen van de WPAC rekentool voor de aanvraag van een omgevingsvergunning bouwen met betrekking tot een warmtepomp/airco.

Vanuit mijn werk als adviseur geluid kom ik wekelijks in aanraking met de rekentool, waardoor ik veel ervaring ermee heb.

Mocht u hulp nodig hebben hoor ik dat graag.

• Jurriaan23
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 04-04 11:36
Goedemiddag SMosch,

Zou u mij kunnen helpen met het opstellen van zo'n rapport?

Vriendelijke groet,

Jurriaan

• lizette
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 28-11-2023
Beste,

Wij hebben onlangs een airco op het balkon aan de voorzijde laten plaatsen. Echter moeten we nu een WPAC berekening overhandigen aan de gemeente.
Heeft iemand hier ervaring mee om dit in te vullen?

Bedankt

Groet Lizette

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 10:45
Ik heb het WPAC topic gestart op het forum. Stuur me gerust een persoonlijk bericht om je wat op weg te helpen.

Dit topic is gesloten.