Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex_j.b.62
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Mijn vraag
...

heb interesse in zo'n Vu+ ontvanger.

maar Ziggo gaat volgens mij over op Iptv of zo iets

dus kan ik dan nog wel met de vu+ tv kijken en zo

groet alex
..
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-07 16:03

HUW

Zolang als ziggo dvb-c in stand houdt zal een compatibele ontvanger blijven werken, maar er is nog niet bekend of ze in de nabije toekomst volledig overgaan op iptv, en daarmee dvb-c de nek omdraaien.
Dat gezegd hebbende, het specifieke model dat je gelinkt hebt is een dvb-s2 ontvanger, en zal dus niet werken op een ziggo lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex_j.b.62
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Dank voor
uw Opheldering over vu+ en de link was te illustratie van het merk vu+ en kon vinden gouwegeit niet iets relatiefs vinden.

groet alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:29

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het is op dit moment niet mogelijk om met een Vu+ naar Ziggo IPTV te kijken, technisch kan hij het, maar er is geen app (Enigma2-extensie) die dat mogelijk maakt.

De vraag zou irrelevant moeten zijn. Het klopt dat Ziggo de laatste tijd focus legt op IPTV, maar de veronderstelling dat Ziggo over gaat op IPTV lijkt mij meer dan voorbarig en als dat al zo zou zijn, dan is dat zover weg dat een Vu+ die je nu koopt tegen die tijd al weer bejaard is... en zelfs dan zou het nog kunnen dat er tegen die tijd wel een app voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic blinkt uit in vaagheid en het ontbreken van eigen inzet. Dit topic gaat daarom bij deze dicht.

Dit topic is gesloten.