Mijn imac (van laat 2012) was geinstalleerd met highsierra(besturingsysteem) op een fusiondisk(120 gb SSD en 3 tb hdd). Totdat hij in december 2022 crashte en er een nieuwe 4 tb SSD schijf in moest. Dat is inmiddels gebeurd en ook was er Catalina(besturingssysteem) opgezet. Hierna geprobeerd een backup terug te zetten van NAS Synology DS412+ en dat lukt. Hier deed hij een dag over verbonden met een utp cat7 kabel met router. Echter veel software werkte niet meer zoals Adobe Mastercollection CS6 en Final Cut Pro. Daarom heb ik gevraagd of Highsierra niet teruggezet kan worden en dat kon. Echter voordat je het kon installeren moest eerst de terminal op 2016 gezet worden. Waarschijnlijk omdat het een ouder besturingssysteem is. Ook de internetverbinding moest daarbij uit. Nu staat Highsierra en probeerde de backup via opstarten cmd R terug te zetten met timemachine maar dat lukt niet omdat de uiteindelijke image van de backup niet herkend werd. Nogmaal de NAS is Synology DS412+. Mijn vraag is: wordt het terugzetten van een timemachine backup geblokkeerd omdat Highsierra ouder is?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...