Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:49

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Excuus als ik in het verkeerde forum, dan svp een move

Ik had jaren geleden een D-light LED Cube gekocht en heb hem weer eens aangesloten. Leuk apparaat (zie bv https://www.dagelijksekoo...ve-cube-432-rgb-leds.html) maar ik ben de remote control kwijt. Die had weinig opties (snelheid en effect aan/uit) maar die ben ik dus kwijt.

Een universele remote gaat enkel werken als ik die kan inleren,maar lastig zonder remote. Iemand dus nog tips qua remote zodat ik deze leuke LED cube weer in volle glorie kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

SA007

Moderator Tweaking
Weet je nog hoe de afstandbediening eruit zag?

Veel goedkope kneut heeft dezelfde afstandbedieningen met een andere sticker erover.
Als je dan een afstandbediening pakt die hetzelfde is op de sticker met wat de knopjes doen na werkt het vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:49

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
SA007 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:56:
Weet je nog hoe de afstandbediening eruit zag?

Veel goedkope kneut heeft dezelfde afstandbedieningen met een andere sticker erover.
Als je dan een afstandbediening pakt die hetzelfde is op de sticker met wat de knopjes doen na werkt het vaak.
Thanks, ja klopt ik heb een hele berg van die "ali" achtige IR remotes. Helaas geen enkele wil met mn D-light werken :'( . Ik zie ook nergens meer een seller van die led cube, wat ik overigens niet snap! het ziet er zelfs anno 2023 echt vet uit.

Het zou eventueel nog beter zijn om de remote receiver te vervangen door wat knopjes. Geen idee of zoiets eenvoudig te realiseren is?

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 07-01-2023 21:07 ]