Verwijderd

Topicstarter
Hehe dan maar in Hardware Algemeen.. kon geen goed forum vinden :)

Nou bijna elke scholier heeft zo'n kreng (200 piek!), de Texas Instruments TI-83 grafische rekenmachine.
Nu wil ik weten waar ik zo'n TI-Graph Link kabeltje kan kopen om em aan te sluiten op je PC.
Hoe duur gaat zoiets worden, en ja ik weet dat je em zelf kan maken voor 9 piek maar dat kan ik dus niet! :z

Alvast bedankt

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
bel ti nederland: "waar kan ik een kabeltje kopen?"
zelf een kabel maken heb ik geprobeerd maar dat (#*$&#($#$#% ding werkt niet

Maak je eigen poll

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

je moet de TI83 Plus hebben, zit er ook een kabel en cdrom bij, ik heb met 2jaar extra verzekring 330 bij Dixons voor betaald :(
en ik heb geen idea hoe zo'n ding werk. kun je niet beter een palm kopen en een programa er op zetten dat her zelfde doet als de TI83. palm is veel sneller, heeft touchscrean en alles. en kost ongeveer het zelfde.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:53
Kabeltje is los iets van fl 75,= en kan je oa. halen bij Dixons

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

Ik heb er 1 liggen incl cd-rom is originele kabel van TI wil ik voor 50,-- naar je opsturen was nieuwe 99,-- geloof ik (1 jaar oud)

:)

• SanderFerrari
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee, je moet de TI-83 Silver Edition (http://education.ti.com/student/TI83PlusSilver.html) hebben. Daar zit een kabeltje bij snellere processor en meer geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
Ey ik heb al zo'n ding.. gewoon de TI-83 (via school, zat in het standaard pakket)
Maar 75 piek is wel erg prijzig :(

Verwijderd

Bij Office Centre kost een Graph Link fl. 25,00 ex. btw. Veeeeeel goedkoper dan twee jaar geleden, toen heb ik er 80 piek voor betaald :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 30 augustus 2001 16:45 schreef Rens2001 het volgende:
Hoe duur gaat zoiets worden, en ja ik weet dat je em zelf kan maken voor 9 piek maar dat kan ik dus niet! :z
Ehm.. no offence, maar je kunt in vrijwel elke stad weerstandjes kopen. Als je 'm aan de LPT-poort van je PC wilt hangen moet je slechts 2 (twee) weerstandjes vastsolderen en er een audioplug aanmaken. Dat kan echt iedereen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Heb die dingen zelfs verkocht :7

Check www.ticalc.org :D

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 22:32
who needs zo'n kabeltje anyway. In de 4de vond ik die programmatjes het eerste half jaar ook helemaal geweldig, allemaal spelletjes spelen enzo :). Nu gebruik ik het ding waar hij voor gemaakt is en soms om antwoorden in op te slaan reuze handig om af te kijken.

Helaas is het op onze school niet meer toegestaaan om met PTA's de TI te gebruiken, cho zouden ze weten dat je er mee kan afkijken >:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [Gadget] :).

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
Op donderdag 30 augustus 2001 18:25 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Ehm.. no offence, maar je kunt in vrijwel elke stad weerstandjes kopen. Als je 'm aan de LPT-poort van je PC wilt hangen moet je slechts 2 (twee) weerstandjes vastsolderen en er een audioplug aanmaken. Dat kan echt iedereen.
o dat was dus mijn fout ik heb geprobeerd de seriele te maken... compoort gesloopt (ok wel van een oude comp die hier stof staat te verzamelen) |:( |:(
Op donderdag 30 augustus 2001 18:35 schreef Quibus het volgende:
[..]

Helaas is het op onze school niet meer toegestaaan om met PTA's de TI te gebruiken, cho zouden ze weten dat je er mee kan afkijken >:)
o dat mag bij ons nog wel >:)

Maak je eigen poll

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 13:34
Ik heb al 3 jaar een TI83 en hij bevalt me zeer goed vooral de gaming is handig tijdens de saaie lessen.

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

In "mijn tijd" (2 jaar geleden) kostte dat ding nog maar 150 piek!

Verwijderd

vaag die spelletjes heb ik na 3 jaar wel gezien allemaal die kabel heb je niet ech tnodig
ennuh echt IEDEREEN kan zelf zo'n ding maken voor 5 piek

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16
Ben vanmiddag nog onderdelen wezen halen met een maat van me. Een printkabeltje, draadje, wat weerstandjes, en 2 uitgangen voor F16,95.
Pagina: 1