Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josodl
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-12-2023
Mijn vraag
Bij het inschakelen van mijn Nikon Coolpix S 3300 compact camera blijft het scherm wit. Ik kan er wel foto's mee maken, die worden gewoon op de SD kaart opgeslagen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al eens de accu er uit gehaald en een paar uur gewacht. Dit werkte toen ( een paar weken geleden)
maar nu werkt ook dat niet meer. Doordat het scherm niet werkt heb ik ook geen toegang tot het menuscherm en de eventuele reset-mogelijkheden.

Iemand een idee of en hoe dit kan worden opgelost?

Jos

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Heb je al een factory reset geprobeerd? Je zou in de handleiding moeten kunnen vinden hoe je dit doet. Ik neem aan dat je daarvoor niet het menu in hoeft, maar een knoppencombo kunt gebruiken.
Kun je deze camera op een pc aansluiten en misschien de firmware vernieuwen oid?

[ Voor 19% gewijzigd door DirtyBird op 07-01-2023 15:40 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 14:06

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Even verhuisd naar F&V Hardware.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josodl
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-12-2023
Als ik de camera aansluit op de PC krijg ik alleen de inhoud van de SD-kaart te zien, dus alsof ik de SD kaart rechtstreeks in de PC steek. Ik heb ook al eens gedacht over knoppencombinaties maar de handleiding zegt daar niets over, ik hoopte dat iemand mij hier wat over zou kunnen vertellen.

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:32
Pagina 171: https://cdn-10.nikon-cdn....uals/coolpix/S3300_EN.pdf
Er lijkt geen knoppencombinatie te zijn die een Factory Reset levert, als die er is dan staat dat in een service manual. Wellicht is het mogelijk om op basis van de menustructuur in deze handleiding naar de Reset All optie te wandelen zonder beeld? Ik gok eigenlijk dat je het beste even contact kan opnemen met het Nikon Servicepunt in Beverwijk. Wellicht hebben zij een tip voor je die nog iets oplevert.