Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
hey, ik zoek dus een laptop voor school... (moet wel een beetje kunnen gamen :)) counterstrike ofzow, wireless-lan, 14" scherm ofzo, redelijke schijf 10gb+ etc.)
ik heb al een beetje rongekeken maar niet echt veel kunnen vinden..
heb al wat gezien op http://www.webshop4you.nl/
het budget is zo'n 3000/3500 gulden maar ook niet veel meer!
het hoeft dus geen nieuwe te zijn, search ben ik ook al niet veel wijzer van geworden...
dus als iemand nog sites weet die de moeite waard zijn.. of laptops.. graag!

Verwijderd

vergeet het maar, voor die prijs heb je niet zo een laptop. Doe er nog maar minstens 2000 piek bij, als je er cs op wil spelen enzo.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 16:29 schreef mdkiller het volgende:
vergeet het maar, voor die prijs heb je niet zo een laptop. Doe er nog maar minstens 2000 piek bij, als je er cs op wil spelen enzo.
Klopt helemaal, als je wilt cs'en, dan heb je tenminste ook een goeie videokaart nodig. Bij toshiba hebben ze een laptop met een Nvidia Gforce kaart erin, weet ff niet welk type, maar het heeft 16 mb geheugen. Volgens mij zijn die ongeveer 5000 piekjes.

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Een gast die ik ken koopt er een van Dell met een GeForce2 GO 32mb erin. haalt 1700 3dmarks in 2001

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41
Een onbekender merk, maar wel goed, goede service en garantie, redelijke prijs: www.micropoint.nl

Wij hebben op het werk alle laptops van dit merk, goede ervaringen mee

edit:
daar is je url

• Fried
ok, dan geen CS.. (lui uit m'n klas hebben zo'n standaard HEAO ding en daar draait wel Grand Prix 2 op.....)
maar niemand urls?

Verwijderd

Kijk us op www.completer.nl

daar heb je een silverline, 1ghz met 64mb videokaart (shared) 256mb ram etc etc...ook firewire enzo!!

die is maar 3999 en ik heb hem ooit eens voor iemand gekocht en die is er superblij mee!!

Succes

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 16:46 schreef TheJackal het volgende:
Een gast die ik ken koopt er een van Dell met een GeForce2 GO 32mb erin. haalt 1700 3dmarks in 2001
Die bedoelde ik, tering 32 mb.......hmmm. Dat mot toch wel gaan voor hoop spellen. Maar ja een laptop voor games..... Ik gebruik ook een laptop met 8 mb geheugen erin, maar dat is toch een stuk minder hoor, voor games dan.

• kedocs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07-2023
Niet om te spammen ofzow :) Maar ik heb er een aantal te koop. Kijk maar eens op http://www.kedocs.com/webshop

• Fried
daar staat wel wat leuks tussen.... kijk ff verder!

• Fried
zit er bij die DELL en IBM een cd-rom en diskettestation??

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op zaterdag 01 september 2001 16:06 schreef Fried het volgende:
zit er bij die DELL en IBM een cd-rom en diskettestation??
Tuurlijk, dat zit meestal standaard in laptops. Ga anders ff naar hun site toe en check ff wat modellen. Ga anders naar prijzenvergelijking sites. Daar kom je ook ver mee, bij de meeste staan dan wel specificaties :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• kedocs
Alle modellen zijn inderdaad inclusief cd-rom speler en diskettestation, tenzij anders vermeldt.

Verwijderd

Ben maar ff lid geworden, omdat ik via mijn nedstad zag dat op forum links naar mijn site staan :)

Als je wat koopt bij ons heb je in ieder geval garantie en een eerlijke laptop :) Als je nog vragen hebt mail het dan. We krijgen met de regelmaat Notebooks binnen, minimaal 1 X per week een update van nieuwe Notebooks. Alles wat op de site staat is op voorraad :) www.webshop4you.nl

MvG Daud webmaster@webshop4you.nl

• Fried
mag eigenlijk niet... -> spammen ;) *D

enne, ik kijk er nu al 2 weken elke dag en zie niets nieuws langskomen....?!?

• Fried
nee, ik kan niet echt zeggen dat de site vaak geupdate wordt... staat dus al eeuwen dezelfde lijst laptops.. :(

Verwijderd

Nou frietje je bent zeker nog niet lang op het net :)

Of je kent mijn site niet, inderdaad is er nu niet veel. Maar daar komt snel verandering in, ik zit niet te wachten of te spammen voor klanten. Sterker nog klanten zoals jij stuur ik naar www.marktplaats.nl of www.ibazar.nl ect ect...heel veel keuze erg goedkoop :)

Succes met je aankoop :)

No hard feelings :) :) :)

• kedocs
Nou, Shop4,...ik ben het met Fried eens; waar blijven die updates???!!!

:)

Verwijderd

ze staan er nu kedoc :)

Verwijderd

update :)

• kedocs
Op zaterdag 15 september 2001 22:16 schreef shop4you het volgende:
update :)
Hey, toevallig. Ik ook :D

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36
Ehm, is het gezellig, met jezelf praten?

Enne, dat je zo'n shop hebt weten we nu ook wel - als je reclame wilt maken voer jezelf dan in in de Pricewatch ofzo.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 23:56 schreef Solarsparc het volgende:
Ehm, is het gezellig, met jezelf praten?

Enne, dat je zo'n shop hebt weten we nu ook wel - als je reclame wilt maken voer jezelf dan in in de Pricewatch ofzo.
idd :(

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:56

Tarin

Just plain weird.

Op donderdag 30 augustus 2001 16:46 schreef TheJackal het volgende:
Dan hangt hij zeker ook standaard aan het stopcontact.. die gf2go schijnt nogal wat stroom te nuttigen :)

Maar wel gaaf dat dat zomaar kan :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Pagina: 1