Hai. 👋ik wil graag een pc bouwen van tweedehands gesealde onderdelen. (Met factuur)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken om te gamen (roblox, flight simulator, fortnite en call of duty)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1150 euro max. De randapparatuur hoeft er niet bij maar ik wil wel graag weten wat geschikt is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben
Ik wil een pc met raid 10 graag en een 2080 ti pc turbo. (Hoorde dat hij best goed is en hij is niet zo duur tweedehands, de turbo is veel goedkoper dan de gewone💶
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn merkvoorkeuren zijn Gigabyte, Ryzen en corsair. Liefst geen intel maar het kan wel.
Ik wil geen Asrock.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zijn coole argb verlichting werkend met icue het liefst. Veel airflow is ook wel fijn zodat de pc mooi koel blijft. Het liefst niet te luidruchtig 🤫 Misschien aio koeling wat dat ziet er wel leuk uit. De case wou ik graag een Corsair 5000x of 5000D airflow.
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken denk ik.
De mogelijkheid om te overklokken later is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies voor de onderdelen en de kosten zo laag mogelijk voor high end Gaming.
En graag ook advies over de randapparatuur.
Dankjewel alvast allemaal.😉
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc gebruiken om te gamen (roblox, flight simulator, fortnite en call of duty)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1150 euro max. De randapparatuur hoeft er niet bij maar ik wil wel graag weten wat geschikt is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben
Ik wil een pc met raid 10 graag en een 2080 ti pc turbo. (Hoorde dat hij best goed is en hij is niet zo duur tweedehands, de turbo is veel goedkoper dan de gewone💶
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn merkvoorkeuren zijn Gigabyte, Ryzen en corsair. Liefst geen intel maar het kan wel.
Ik wil geen Asrock.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zijn coole argb verlichting werkend met icue het liefst. Veel airflow is ook wel fijn zodat de pc mooi koel blijft. Het liefst niet te luidruchtig 🤫 Misschien aio koeling wat dat ziet er wel leuk uit. De case wou ik graag een Corsair 5000x of 5000D airflow.
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken denk ik.
De mogelijkheid om te overklokken later is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies voor de onderdelen en de kosten zo laag mogelijk voor high end Gaming.
En graag ook advies over de randapparatuur.
Dankjewel alvast allemaal.😉
[Voor 71% gewijzigd door apie_2_ op 06-01-2023 15:59]