Hallo mijn vraag:
Ik heb bij Binance een account waar ik lang niet ben geweest. Nu voor de belasting moet ik de stand per 1 januari hebben. Ik kan inloggen, maar mijn stand staat op 0. Er zou een klein bedrag op moeten staan. Mijn verificatie heb ik compleet proberen te maken. Dat lukt voor zover. Maar krijg daarna een mail van Binance dat er reeds een verified account detected is. Zie tekst hierna zoals in de mail.
The reasons for faillure is as follows:
We have detected that you have other verified account.
Please Kindle use one verified account to enyoi Binance service.
Zoals ik me herinner heb ik toen het complete verificatie traject doorlopen en kon ik kopen en verkopen.
Wie kan mij tips geven om weer bij het juiste account te komen?
Ik kan dus inloggen. Kan ik binnen dat account nog van het ene naar het andere switchen? Ook krijg ik het 6 cijferige nr op mijn telefoon als ik inlog.
Kan ik mailen of telefonisch contact krijgen met Binance?
Een heleboel vragen dus.
Alvast dank voor uw antwoorden.
...
Ik heb bij Binance een account waar ik lang niet ben geweest. Nu voor de belasting moet ik de stand per 1 januari hebben. Ik kan inloggen, maar mijn stand staat op 0. Er zou een klein bedrag op moeten staan. Mijn verificatie heb ik compleet proberen te maken. Dat lukt voor zover. Maar krijg daarna een mail van Binance dat er reeds een verified account detected is. Zie tekst hierna zoals in de mail.
The reasons for faillure is as follows:
We have detected that you have other verified account.
Please Kindle use one verified account to enyoi Binance service.
Zoals ik me herinner heb ik toen het complete verificatie traject doorlopen en kon ik kopen en verkopen.
Wie kan mij tips geven om weer bij het juiste account te komen?
Ik kan dus inloggen. Kan ik binnen dat account nog van het ene naar het andere switchen? Ook krijg ik het 6 cijferige nr op mijn telefoon als ik inlog.
Kan ik mailen of telefonisch contact krijgen met Binance?
Een heleboel vragen dus.
Alvast dank voor uw antwoorden.
...