Toon posts:

https://tweakers.net/nieuws/205282/caiway-verhoogt-snelheden

Pagina: 1
Acties:

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-01 10:05
nieuws: Caiway verhoogt snelheden van deel glasvezelpakketten per 1 maart

@Koekiemonsterr

De titel had denk ik moeten zijn prijzen ipv snelheden.

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:26

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Dank voor snelle melden. In eerste instantie had ik beide elementen in kop staan, maar dat moest eigenlijk alleen 'prijzen' zijn. Daar ging iets mis :)

• NovemberSierra
No problemo, heb ik mijn goede daad voor vandaag weer verricht :D

• DM57
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-01 10:25
Hi, vraagje: als ik switch naar Caiway glasvezel tv en internet dan heb je uiteraard een utp kabel nodig voor tv ontvangst. Wordt het signaal dan óók nog doorgegeven via de reeds aanwezige coax kabel ? Het is voor mij nl heel lastig om vanuit mijn meterkast een nieuwe kabel te trekken , met name het wegwerken is een probleem… Op dit moment heb ik nog een oud pakket van Caiway met perfect beeld via de coax maar ik wil alleen het internet pakket veranderen …

• NovemberSierra
DM57 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:20:
Hi, vraagje: als ik switch naar Caiway glasvezel tv en internet dan heb je uiteraard een utp kabel nodig voor tv ontvangst. Wordt het signaal dan óók nog doorgegeven via de reeds aanwezige coax kabel ? Het is voor mij nl heel lastig om vanuit mijn meterkast een nieuwe kabel te trekken , met name het wegwerken is een probleem… Op dit moment heb ik nog een oud pakket van Caiway met perfect beeld via de coax maar ik wil alleen het internet pakket veranderen …
Sowieso is dit het verkeerde topic voor deze vraag, ik denk dat deze meer thuishoort in:
Internet en hosting

En even snel wij hebben glas via Caiway, alles gaat over UTP. Coax heb ik verwijderd.

• DM57
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-01 10:25
Ok, ik probeer deze post in dit topic te verwijderen en in de juiste te plaatsen maar verwijderen gaat niet….
Heb je coax verwijderd omdat het niet meer werkt of onnodige kabel..

[Voor 23% gewijzigd door DM57 op 12-01-2023 17:35]

• NovemberSierra
DM57 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 17:33:
Ok, ik probeer deze post in dit topic te verwijderen en in de juiste te plaatsen maar verwijderen gaat niet….
Heb je coax verwijderd omdat het niet meer werkt of onnodige kabel..
Het laatste. Kabel is onnodig.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee