Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe videokaart die beter presteert dan de Gigabyte RX 5600 XT die ik nu heb.
Wat is je budget?
+- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zo veel uit. Ik heb nu een Gigabyte en de software werkt niet altijd even goed. Daarentegen heb ik het ook bijna nooit nodig
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De specificaties van mijn PC zijn:
Processor: Intel i9 9900k
Videokaart: Gigabyte Radeon RX 5600 XT GAMING OC 6G
RAM: Gskill 4x8 ddr4 3000mhz
Moederbord: MSI Z390-A PRO
Powersupply: Sharkoon Silent Storm Cool Zero 750 watt
Behuizing: Sharkoon TG5 pro
Ik gebruik de pc voornamelijk voor studeren/ thuiswerken, maar ik wil er ook graag goed mee kunnen gamen. Ik heb een 49" inch monitor van 120hz en 5120x1440 resolutie. Fifa gaat redelijk met deze videokaart, maar iets beter zou wel mooi zijn
. Ik heb zelf de RX 6750 XT op het oog, maar ik zou graag willen weten wat jullie aan zouden raden
.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe videokaart die beter presteert dan de Gigabyte RX 5600 XT die ik nu heb.
Wat is je budget?
+- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zo veel uit. Ik heb nu een Gigabyte en de software werkt niet altijd even goed. Daarentegen heb ik het ook bijna nooit nodig

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De specificaties van mijn PC zijn:
Processor: Intel i9 9900k
Videokaart: Gigabyte Radeon RX 5600 XT GAMING OC 6G
RAM: Gskill 4x8 ddr4 3000mhz
Moederbord: MSI Z390-A PRO
Powersupply: Sharkoon Silent Storm Cool Zero 750 watt
Behuizing: Sharkoon TG5 pro
Ik gebruik de pc voornamelijk voor studeren/ thuiswerken, maar ik wil er ook graag goed mee kunnen gamen. Ik heb een 49" inch monitor van 120hz en 5120x1440 resolutie. Fifa gaat redelijk met deze videokaart, maar iets beter zou wel mooi zijn