Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluitje
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-01-2023
Overgegaan van een PS4 naar een PS5. Nu lukt het mij niet om m'n EA account te koppelen. Krijg steeds de melding om het wachtwoord te vernieuwen. Na dat gedaan te hebben opnieuw proberen te koppelen maar dan komt dus weer het verzoek om m'n wachtwoord te wijzigen. Wat doe ik fout?....

Beste antwoord (via Fluitje op 23-01-2023 18:54)

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Mailtje inschieten bij EA?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Mailtje inschieten bij EA?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkmanz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-05 11:41

henkmanz

Part time geek

Heb je het ook geprobeerd met een harde refresh of op een ander apparaat? Alleen om uit te sluiten dat je browser iets heeft opgeslagen.

Verder is mijn ervaring met EA, het koppelen van de EA Account aan PS4 en PS5 maar ook de helpdesk, niet bijzonder positief. Bij problemen word je naar een soort forum gestuurd waar gebruikers je antwoord geven, maar medewerkers van EA krijg je niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluitje
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-01-2023
Het is me uiteindelijk gelukt met behulp van de chat. Bleek dat er nog een oud account actief was waarvan ik de inloggegevens niet meer kon achterhalen. Deze is door EA ontkoppeld. Vervolgens een nieuw account gemaakt en gekoppeld. Dat ging prima en nu werkt alles weer.