Mijn vraag
Mijn HP Envy x360 15-ds0760nd start na de Windows 11 update van december niet meer. Ik blijf een HP logo zien met laadicoon of automatisch herstellen. Als ik dit lang laat draaien kom ik uit op een bluescreen met de
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geen idee wat het euvel kan zijn en twijfel over een hardware defect. Iemand een idee wat ik kan proberen?
Mijn HP Envy x360 15-ds0760nd start na de Windows 11 update van december niet meer. Ik blijf een HP logo zien met laadicoon of automatisch herstellen. Als ik dit lang laat draaien kom ik uit op een bluescreen met de
error.driver pnp watchdog
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Windows troubleshout openen, maar hier kom ik dus niet bij via de shortcuts. Ik blijf het laadicoon zien.
- Windows Media Creation Tool proberen te starten via USB. In Bios safe boot uitgezet. UEFI opstartvolgorde naar USB op een. Hij leest de USB want het lampje daarvan knippert bij opstarten. Vervolgens stopt hij met knipperen en lijkt hij over te schakelen naar de originele boot instelling op de SSD? (Op andere laptop werkt deze USB overigens wel).
Starten via USB is enabled. - Ik heb HP hardware diagnostics uitgevoerd , Ram is goed, harddrive is goed. Alleen de storage test geeft aan storage not found. Ik weet niet of dit te maken heeft met mijn SSD?
- CMOS reset werkte niet via de sneltoetsen. Hij startte wel maar bij de reboot hiervan kom ik weer op het laadicoon uit.
Ik heb geen idee wat het euvel kan zijn en twijfel over een hardware defect. Iemand een idee wat ik kan proberen?
[Voor 9% gewijzigd door NickvB op 05-01-2023 23:59]