Hallo
Ik zou graag advies willen over welke componenten in aanmerking komen voor aanschaf van een desktop.
Het gaat over aanschaf zware game pc.
Eisen zijn:
Goede en zware videokaart
Snel
Stil (waterkoeling? Of juist niet?)
Voldoende RAM
Voldoende grote ssd's
Ik wil dus serieus gaan gamen en en videobewerken en lees over videokaarten alla RTX4080 & RTX4090.
Ook lees ik over een i9 processor en ook dat er i7 modellen zijn die net snel zouden zijn in sommige gevallen.
Heel belangrijk is het volgende
Ik heb al een scherm
Dat is de 32:9 ultrawide van Samsung.
LC49RG90SSUXEN
Mega groot en niet het summum qua respons maar snel genoeg om te gamen lijkt me. 4ms response tijd.
Native resolutie is 5210*1440 pixels
Scherm had ik al gekocht en later besloten een desktop voor gaming erbij te kopen
Winkels geven allerlei adviezen maar sturen op merken waar ze meeste marges op hebben. En online is helemaal niet te doen.
Ik heb dus hulp nodig.
Van jullie, de gebruikers, de enthousiastelingen.
Vaak is advies van niet verkopende gebruikers meer waard dan het advies van een winkel.
Jullie input wordt enorm gewaardeerd!
Bedankt alvast
Martin
Ik zou graag advies willen over welke componenten in aanmerking komen voor aanschaf van een desktop.
Het gaat over aanschaf zware game pc.
Eisen zijn:
Goede en zware videokaart
Snel
Stil (waterkoeling? Of juist niet?)
Voldoende RAM
Voldoende grote ssd's
Ik wil dus serieus gaan gamen en en videobewerken en lees over videokaarten alla RTX4080 & RTX4090.
Ook lees ik over een i9 processor en ook dat er i7 modellen zijn die net snel zouden zijn in sommige gevallen.
Heel belangrijk is het volgende
Ik heb al een scherm
Dat is de 32:9 ultrawide van Samsung.
LC49RG90SSUXEN
Mega groot en niet het summum qua respons maar snel genoeg om te gamen lijkt me. 4ms response tijd.
Native resolutie is 5210*1440 pixels
Scherm had ik al gekocht en later besloten een desktop voor gaming erbij te kopen
Winkels geven allerlei adviezen maar sturen op merken waar ze meeste marges op hebben. En online is helemaal niet te doen.
Ik heb dus hulp nodig.
Van jullie, de gebruikers, de enthousiastelingen.
Vaak is advies van niet verkopende gebruikers meer waard dan het advies van een winkel.
Jullie input wordt enorm gewaardeerd!
Bedankt alvast
Martin
[ Voor 16% gewijzigd door martin151070 op 05-01-2023 21:10 ]