Toon posts:

2 extra panelen zelf plaatsen met iq7+ enphase omvormers

Pagina: 1
Acties:

• Aviflex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 18:14
ik ben ben binnenkort van plan mijn zonnepanelen uittebreiden. Er liggen 10 stuks met iq7+ omvormers op het dak en zijn gelegd door een installateur. Nu wil ik zelf 2 extra panelen met enphase omvormers leggen op het dak van mijn schuur..
Alleen zit ik met een probleem. Om deze aan te melden .Zou ik dan een enphase manager/tooolkit installer account moeten hebben? volgens de site kost dit 250 euro. De 10 panelen zijn destijds door de installeur aangemeld. Is er een ander manier om dit in je enlighten toe tevoegen?

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Je kan een installer account aanmaken op;
https://enlighten.enphaseenergy.com/manager/registration

Kies de "I want to register a new Solar Company with Enphase", en registreer deze op een nieuw/ander email address dan je al bestaande Enphase account.

Vervolgens kun je met je al bestaande account een extra installer toevoegen, en dan het legplan aanpassen.

Totale kosten €0,-

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb ook extra bijgeplaatst, na opbellen hebben ze mijn normale account omgezet naar een installer account. Koste niks.

• Aviflex
@ELD wie had je toen gebeld de installeur of enphase zelf?

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@Aviflex Direct met de Enphase helpdesk

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:38
Hier liggen ook panelen met iq7+ omvormers op het dak. Pasgeleden had ik dezelfde partij gevraagd om een offerte voor 2 extra panelen op het schuurdak. Hier rekenen ze een halve dag aan arbeid voor (team van 3 man).

Ik ben mijzelf aan het inlezen om het zelf te gaan doen en alleen voor de final check en koppeling aan de meterkast een elektricien in te huren. Ik ben benieuwd wat je bij Enphase voor elkaar krijgt om zelf extra panelen toe te kunnen voegen in de app. Dit wil ik zelf ook gaan doen als de mogelijkheden qua rechten worden geboden.

• Aviflex
@ELD Bedankt ,nu is het wel de moeite waard voor die 2 panelen.:).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee