Mijn moederbord reageert niet meer dus ik zoek een ander moederbord.
Wat ik heb :
Asus h97 plus moederbord (overleden)
Intel i7 (geloof 4770)
24gb ddr3
Nvidia gtx 970 (bevalt nog prima tot nu toe)
Verder een paar Ssd's, ATX kast, etc
Heb, omdat ik dacht dat het een voeding probleem was, al een nieuwe coolermaster 750 w gekocht.
Mijn oude corsair 550w ging al heel lang mee, dus was niet zo rouwig deze een keer te vervangen.
Wat is je budget?
Max +- 350e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel vnl fallout 76 en efootball. Verder photoshop voor foto bewerking. Ik hou van games en wil ze ook nog kunnen spelen maar hoeft van mij allemaal niet top te zijn. Op medium graphics oid vind ik meer dan ok.
Wat heb je zelf al gevonden?
Op mp een tweedehands moederbord, net zo oud als die van mij voor een 100 e. Zit ook i5 cpu en geheugen bij maar die kan ik vervangen met wat ik nog heb. (I7, 24gb). Kan ik mijn oude componenten weer gebruiken.
Verder, indien nieuwe aankoop ... Ik zie hier overal AMD ryzen langskomen, dat is beter dan intel? Ik heb altijd mijn twijfels bij AMD icm Windows of andere compatibiliteit? Ik ben tegenwoordig niet meer zo op de hoogte.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal een ryzen 5 bijvoorbeeld nu sneller zijn dan mijn I7?
En... Ik zie in veel adviezen hier een micro ATX moederbord naar voren komen?
Ik heb liever een ATX moederbord? Toch meer ruimte voor slots etc?
Ik twijfel wat ik het beste nu kan doen?
Wat ik heb :
Asus h97 plus moederbord (overleden)
Intel i7 (geloof 4770)
24gb ddr3
Nvidia gtx 970 (bevalt nog prima tot nu toe)
Verder een paar Ssd's, ATX kast, etc
Heb, omdat ik dacht dat het een voeding probleem was, al een nieuwe coolermaster 750 w gekocht.
Mijn oude corsair 550w ging al heel lang mee, dus was niet zo rouwig deze een keer te vervangen.
Wat is je budget?
Max +- 350e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel vnl fallout 76 en efootball. Verder photoshop voor foto bewerking. Ik hou van games en wil ze ook nog kunnen spelen maar hoeft van mij allemaal niet top te zijn. Op medium graphics oid vind ik meer dan ok.
Wat heb je zelf al gevonden?
Op mp een tweedehands moederbord, net zo oud als die van mij voor een 100 e. Zit ook i5 cpu en geheugen bij maar die kan ik vervangen met wat ik nog heb. (I7, 24gb). Kan ik mijn oude componenten weer gebruiken.
Verder, indien nieuwe aankoop ... Ik zie hier overal AMD ryzen langskomen, dat is beter dan intel? Ik heb altijd mijn twijfels bij AMD icm Windows of andere compatibiliteit? Ik ben tegenwoordig niet meer zo op de hoogte.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal een ryzen 5 bijvoorbeeld nu sneller zijn dan mijn I7?
En... Ik zie in veel adviezen hier een micro ATX moederbord naar voren komen?
Ik heb liever een ATX moederbord? Toch meer ruimte voor slots etc?
Ik twijfel wat ik het beste nu kan doen?