Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry
Ik zie zelf geen koppeling naar product meer, vroeger weljurroen schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:15:
Hi,
Zojuist een V&A beoordeling getypt, maar daarbij per ongeluk de verkeerde advertentie geselecteerd. Gaat om deze beoordeling: https://tweakers.net/aanbod/rating/1144436/
En de juiste advertentie: v&a aangeboden: Supermicro SuperServer E200-8D
Ik heb zelf geen mogelijkheid om dit goed te zetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Dank!
:fill(white):strip_exif()/f/image/rJALIxOShaYgiwa1P5NxgAus.png?f=user_large)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Helaas, dat kunnen we ook niet wijzigen. We kunnen wel je foutieve beoordeling verwijderen en dan kun je zelf een nieuwe plaatsen.jurroen schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:15:
Hi,
Zojuist een V&A beoordeling getypt, maar daarbij per ongeluk de verkeerde advertentie geselecteerd. Gaat om deze beoordeling: https://tweakers.net/aanbod/rating/1144436/
En de juiste advertentie: v&a aangeboden: Supermicro SuperServer E200-8D
Ik heb zelf geen mogelijkheid om dit goed te zetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Dank!
Schakel je adblocker eens uitHackus schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:17:
[...]
Ik zie zelf geen koppeling naar product meer, vroeger wel
[Afbeelding]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Als je dat wil doen graag! Daarna mag er een slotje op dit topic, want resolved.FlipFluitketel schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:40:
[...]
Helaas, dat kunnen we ook niet wijzigen. We kunnen wel je foutieve beoordeling verwijderen en dan kun je zelf een nieuwe plaatsen.
[...]
Schakel je adblocker eens uitOf instelling in pihole/whatever die het een en ander blokkeert.
Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry
@jurroen Done
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.