Ik heb van een kennis ongeveer 30 meter sierhekwerk gekregen welke ik graag zou plaatsen rondom mijn voortuin in plaats van de kaalgevreten buxus die daar nu staat. De palen met daaronder een voetplaat zaten bij hem direct gemonteerd/geschroefd op een muurtje.
In plaats van zelf een muurtje metselen 30 meter zoek ik nu eigenlijk een manier om ze te monteren op iets van een betonnen ondergrond welke ik om de x meter in de grond kan plaatsen. Dit zodat ik de palen om de ~2 meter kan bevestigen. Ik ben geneigd om te zoeken naar iets van een betonpoer. Maar misschien zijn hier mensen met veel betere ideeën?
:fill(white):strip_exif()/f/image/wOwdq7VjDGojqVBGDD4TyXsj.png?f=user_large)
Afbeelding geplukt van het net om een beeld te geven waarover ik het heb.
edit: Als toevoeging: het hekwerk zal niet aan een stuk gemonteerd worden van 30 meter. Het zullen uiteindelijk 4 delen van 7 meter elk worden.
In plaats van zelf een muurtje metselen 30 meter zoek ik nu eigenlijk een manier om ze te monteren op iets van een betonnen ondergrond welke ik om de x meter in de grond kan plaatsen. Dit zodat ik de palen om de ~2 meter kan bevestigen. Ik ben geneigd om te zoeken naar iets van een betonpoer. Maar misschien zijn hier mensen met veel betere ideeën?
:fill(white):strip_exif()/f/image/wOwdq7VjDGojqVBGDD4TyXsj.png?f=user_large)
Afbeelding geplukt van het net om een beeld te geven waarover ik het heb.
edit: Als toevoeging: het hekwerk zal niet aan een stuk gemonteerd worden van 30 meter. Het zullen uiteindelijk 4 delen van 7 meter elk worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Vaenir op 05-01-2023 16:21 ]