G400 en W2K Alweer (ja heb search gedaan)

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoi allemaal.

Ja ik heb search gedaan en heb ik geloof ieder topic wat betrekking heeft tot de g400 wel gelezen. Ook w2k topics.

Ben ook op het FAQ-forum geweest van Matrox.

Mijn G400 kaart werkt perfect onder W2K totdat ik dualhead aazet. Dan krijg ik rare strepen over beeld en loopt de pc compleet vast. Alleen als ik DH aan zet gebeurd dit.

Heb allerlei drivers geinstalleerd van de matrox site (via uninstal prog van matrox en zelfs verse instal van w2k.)

Het lijkt op een IRQ probleeem maar krijg het niet ingesteld zoals ik wil. W2K staat het niet toe en in mijn bios wil het niet erg vlotten.

HELP :)

i'm stuck.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Om er zeker van te zijn dat het wel of niet een IRQ probleem is zou je tijdelijk alle andere kaarten eruit kunnen halen, en dan eens kijken wat er dan gebeurd. Windows 2000 is inderdaad vrij koppig qua IRQ's, maar dit kun je o.a. verhelpen door de tips die je via de volgende link kunt terugvinden:

I have Windows 2000 and all of my devices share the same IRQ, causing problems with my GeForce. How can I fix it?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja dat maar es doen. Ik hoopte dat het anders kon.

Heb ook de VIA 4in1 driver geinstalleerd inmiddels. Helpt niets :(

Het rare is het is alleen bij of de DH instellingen of bij zware belasting dat ie crashed.