Strontvervelend probleem met t.net (i.c.m. IE5)

Pagina: 1
Acties:

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Topicstarter
Zo nu en dan (zoals vandaag) heb ik een waarlijk strontvervelend probleem met Tweakers.net en Gathering.t.net. Als ik wat aanklik, laad hij de pagina en springt daarna op 'page cannot be displayed' met dit in de Adres-balk: http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=999178719659

Ik moet dus constant als de pagina net geladen is op 'stop' klikken, anders moet ik weer op 'back' klikken en daarna weer op 'stop'. Dit is echt strontvervelend om te doen, aangezien ik altijd meerdere windootjes van t.net heb aanstaan. En de ene keer laad de pagina ontiegelijk snel, de andere keer langzaam, dus ik moet altijd op de gok op 'stop' klikken, met als resultaat dat ik menig pagina weer kan refreshen omdat ik te snel heb geklikt.... Ook de auto-refresh van t.net werkt daardoor niet meer naar behoren, aangezien die altijd die foutmelding geeft.

Waar ligt dit aan? Aan de advertentie-aanbieder ofzo? Of aan I.E.5, of aan me oude K6-2 400/320MB mem/Win98?
En beter nog: wat is er aan te doen?

'k Heb al 's gemaild naar t.net, maar geen reactie gehad.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:01

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

je IE5 of Windoos zal wel verziekt zijn...waarsgynlyk al een tijdje geleden sinds je laatste clean install?

mn pa heeft dat soort shit ook met IE4, hij kan zn window niet meer maximisen :)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Ik heb dat ook wel eens gehad, was ook ineens weer weg. Ik heb nu ook een probleem dat ik geen 'View source' kan doen in IE6. Ach.. dit weekend ga ik upgraden naar XP

weinig tot niks..

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Dit probleem heb ik ook gehad. Ik heb vandaag toevallig geupgrade naar IE 6.0 en heb er nu geen last meer van. Ik kan je vertellen dat dit een stuk lekkerder surft.

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 16:48 schreef realbart het volgende:
je IE5 of Windoos zal wel verziekt zijn...waarsgynlyk al een tijdje geleden sinds je laatste clean install?
Tsja, nu heb ik er bijvoorbeeld weer geen last meer van, 't is de hele tijd maar hopen dat 't niet zo is. En het is inderdaad jaaaaaren geleden sinds ik een 'clean install' heb gemaakt, aangezien ik steeds een image terugzet. :) Maar het probleem heb ik nooit in het begin, altijd pas na een paar maanden.
Op donderdag 30 augustus 2001 17:30 schreef Heineken het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad. Ik heb vandaag toevallig geupgrade naar IE 6.0 en heb er nu geen last meer van. Ik kan je vertellen dat dit een stuk lekkerder surft.
Maar daar wordt je sys niet echt langzamer van? Of heb je gewoon zo'n snelle bak dat dat toch niks meer uitmaakt?

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.