Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl 💚🌍💚
Vraag
Alle reacties
Gebeurt dit ook als je BW het wachtwoord niet automatisch laat invullen maar het wachtwoord kopieert en zelf plakt?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik verplaats hem even naar het goede subforum
Dan lukt het dus wel?D4NG3R schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:50:
Gebeurt dit ook als je BW het wachtwoord niet automatisch laat invullen maar het wachtwoord kopieert en zelf plakt?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl 💚🌍💚
Dan gok ik dat er iets fout gaat bij het automatische invullen. Op mijn Android telefoon werkt het in ieder geval prima bij PP.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wat zie je als je op 'weergeven' drukt nadat BW het wachtwoord heeft ingevuld? Zo kan je exact zien wat voor wachtwoord is ingevuld door de BW app. Wellicht wordt er een teken/spatie voor of achter geplaatst?
Op je PC gebruik je ook BW om het intevullen, of handmatig?welke exact overeenkomt met het wachtwoord dat ik op mijn pc invoer.
[Voor 11% gewijzigd door Christoxz op 05-01-2023 12:02]
Ik heb geen ervaring met Android, maar in het algemeen: misschien inderdaad iets als auto-invullen. Of een afwijkende toetsenbord-indeling, vooral rond de speciale tekens.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bedankt allemaal voor de hulp. Het werkt nu. Maar ik weet helaas niet wat ik nu anders heb gedaan 

Misschien was het niet meer dan een niet-gesynchroniseerde BW-kluis. Dat is bij mij wel eens de oorzaak geweest van het wel werken op het ene, en niet op het andere apparaat. Zeker vlak na het wijzigen van een wachtwoorddjdg schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:25:
Bedankt allemaal voor de hulp. Het werkt nu. Maar ik weet helaas niet wat ik nu anders heb gedaan
Pagina: 1