Downloaden foto's in Messenger gesprek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Dag mede-Tweakers,

Onze zoon, intussen al de twee jaar voorbij, gaat al ruime tijd naar een onthaalmoeder. Deze onthaalmoeder deelt dagelijks foto's van de activiteiten die ze ondernemen in een Messenger-group, indien de ouders hun akkoord gaven uiteraard.

Binnenkort zit zijn tijd erop bij deze onthaalmoeder en gaat hij naar school. Echter, als herinnering zouden we wel graag de foto's van zijn tijd daar bewaren. Het enige probleem is, dat dit om gigantisch veel foto's gaat. Hoeveel precies weet ik niet, maar zeker over vele duizenden foto's over de afgelopen twee jaar. Ik zou deze graag in bulk downloaden, maar ik heb nog nergens een oplossing gevonden. Is dit mogelijk? Iemand die hierbij kan assisteren?

Bedankt,
Tricolores

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gaat het om Facebook messenger? Dan zou je je gehele profielinformatie kunnen downloaden en daar de foto's misschien uit kunnen plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
TMDC schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:54:
Gaat het om Facebook messenger? Dan zou je je gehele profielinformatie kunnen downloaden en daar de foto's misschien uit kunnen plukken.
Facebook Messenger, correct.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:46

vr6-only

Blub Blub

Hier staan diverse manieren uitgelegd hoe je dit kunt doen. https://www.alphr.com/dow...s-messenger-conversation/

It ain't stupid if it works!