Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.
Ik zou geen nadeel weten, ik heb zelf ook pvc in de badkamer, niet zelf gelegd overigens. Zorg dat de vloer geegaliseerd (indien nodig) alvorens te beginnen.
Dr meeste mensen zullen de laatste volgorde hebben gezien je meestal al wandpanelen hebt
). Ik zie niet direct een voordeel van eerst de vloer plaatsen en dan pas de wand, ik denk eerlijk gezegd dat dit enkel het lastiger maakt indien eea vervangen moet worden.
Dr meeste mensen zullen de laatste volgorde hebben gezien je meestal al wandpanelen hebt
Alles wordt nieuw, dus de volgorde heb ik zelf in de hand. Als de nieuwe cementdekvloer niet strak genoeg is gaat er nog egaline over.SCIxX schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 06:26:
Ik zou geen nadeel weten, ik heb zelf ook pvc in de badkamer, niet zelf gelegd overigens. Zorg dat de vloer geegaliseerd (indien nodig) alvorens te beginnen.
Dr meeste mensen zullen de laatste volgorde hebben gezien je meestal al wandpanelen hebt). Ik zie niet direct een voordeel van eerst de vloer plaatsen en dan pas de wand, ik denk eerlijk gezegd dat dit enkel het lastiger maakt indien eea vervangen moet worden.
Heb je plak of klik pvc? De advertenties geven allemaal aan dat het prima kan in de badkamer, maar ik ben benieuwd of de klik voegen ook 100% waterdicht zijn en blijven.
Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.
Ik heb zelf plak PVC. Je kan altijd in de winkel even een demonstratie vragen, klik er een paar in elkaar en laat er wat water overheen lopen.Erwin_83 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:20:
[...]
Alles wordt nieuw, dus de volgorde heb ik zelf in de hand. Als de nieuwe cementdekvloer niet strak genoeg is gaat er nog egaline over.
Heb je plak of klik pvc? De advertenties geven allemaal aan dat het prima kan in de badkamer, maar ik ben benieuwd of de klik voegen ook 100% waterdicht zijn en blijven.
Ja ga zeker nog even bij de vloeren winkel langs ipv de bouwmarkt. Maar ik hoor ook graag een bevestiging van gebruikers.
Let je nog op het droogmaken van de vloer als je uit de douche komt of hoef je nergens op te letten met pvc ?
Let je nog op het droogmaken van de vloer als je uit de douche komt of hoef je nergens op te letten met pvc ?
Ik zou zeker geen klik doen - dan komt er geheid water onder en schimmel vorming. Plak moet prima kunnen.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Pagina: 1