Toon posts:

Hulp gevraagd bij Hitman codename 47

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij misschien helpen ik zit nu vast bij hitman en kom niet meer verder ik ben nu bij dat Resteurant daar bij moet ik de red dragon en de police chief vermoorden en een amulet plaatsen maar ik weet niet hoe ik dit goed moet aanpakken want er komen dan gelijk politie agenten naar binnen. Weet iemand misschien hoe i dit het beste kan doen en met welk wapen.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

denkdenk...
lang gelee

...volgens mij via achterdeur erin
kok meppen ..
wegslepen
en een inval doen tijdens de meeting...

en eerst ff de pleesleutel vragen volgens mij aan de barman die je later tijdens de inval ook ff moet neerknallen

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
ik heb t anders gedaan.

eerst sleutel halen en een gun in de wc leggen
dan die red dragon gast zoeken en hem in t riool slepen (Timing is hier erg belangrijk) dan met die red dragon kleren aan gewoon naar de meeting. den moet je ff naar de wc. pak je gun schiet alles overhoop en ga via de wc weer weg (als je goed mikt kan je vanuit de wcdeuropening iedereen neerknallen

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Maar die gast in die blauwe kleren moet toch blijven leven?
En hoe heb je dat dan met de politie gedaan?

Verwijderd

Let er op dat er 2(of meer) rioolputten zijn. Die rooie in dichtsbijzijnde gooien.
Alle kereltjes aan het tafeltje moeten dus dood. Daar amulet dus neer gooien.
En dan gewoon rennen :) , dus niet de rest van de politie gaan neerschieten want dan haal je het niet.

Verwijderd

je gun in het toiler neerpleuren (via raampje kun je daar naar binnnen)

dan zo'n red dragon gast neerleggen, en je voordoen als hem, en dan naar binnengaan. dan naar de barman lopen, en vragen om de sleutel van t toilet, want je moet nodig :). knallen met die hap, amulet daar ergens neerpleuren, en door t toiletraam naar buiten. klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx ik ga het ff proberen :) Ja hoor het is gelukt zo ik zit nu in Columbia :)
Pagina: 1