"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
don't read this text........
* Kettrick heeft kabel en bedrijven gaan weer flat-fee internet aanbieden
Ziet er goed uit, zal mij benieuwen hoelang ze het volhouden ?
toch al een tijdje, weet t ni precies maar ze pakken t wel profi aan, ze hebben een vrij lange voorbereiding gepland. hun bedoeling is om t straks in 1 keer goed te doenOp donderdag 30 augustus 2001 15:37 schreef RoeLz het volgende:
Ja hoor,
* real[B]art heeft kabel en bedrijven gaan weer flat-fee internet aanbieden
Ziet er goed uit, zal mij benieuwen hoelang ze het volhouden ?
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
ben ik wantrouwig als ik hier niks van geloof?Op donderdag 30 augustus 2001 15:30 schreef realbart het volgende:
He
ik ben op zoek naar mede-beta users van http://www.hpoweb.com ... zijn die er?
Moet zeggen dat het mij tot nu toe prima bevalt, snelle verbinding (Dual ISDN @ 128K dus), wat zijn jullie ervaringen?
WAT? Ben je geen beta tester? ff een mailtje sturen naar hpoweb dan, ze kunnen geloof ik nog een stuk of 20 testers gebruiken...
Dit was toch dezelfde provider die reclame voor een getpaid4 progje op de site had staan? dezelfde site als letterlijk 1 1/2 jaar geleden?
wat zou t trouwens uitmaken tot nu toe test ik een maand of 3 en ik heb nix te klagen
mag ik je e-mail adres bij hpoweb?Op donderdag 30 augustus 2001 15:58 schreef realbart het volgende:
geen id, heb wel es gehoord van die getpaid4 ongein maar nooit in een verband met hpoweb...
wat zou t trouwens uitmaken tot nu toe test ik een maand of 3 en ik heb nix te klagen
ik geloof hier namelijk niks van
m'n mail reply al gehad?Op donderdag 30 augustus 2001 16:19 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
mag ik je e-mail adres bij hpoweb?
ik geloof hier namelijk niks van
geloof je t nu wel
Verwijderd
kom eens op icqOp donderdag 30 augustus 2001 16:46 schreef realbart het volgende:
[..]
m'n mail reply al gehad?
geloof je t nu wel
Ik wacht op een replyOp donderdag 30 augustus 2001 17:03 schreef realbart het volgende:
kan ni op icq zit nu op m'n werk heb hier geen ixq (mag ni van m'n baas)
Verwijderd
heb wel reply gehad... maar als je na je werk ff op icq komt realbart dan kan ik ff wat checkenOp donderdag 30 augustus 2001 17:04 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
Ik wacht op een reply
ben vanavond niet thuis...ga uit met vrienden...Op donderdag 30 augustus 2001 17:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
heb wel reply gehad... maar als je na je werk ff op icq komt realbart dan kan ik ff wat checken
zit nu wel op MSN (grumpy_bart@yahoo.com)
Verwijderd
Dat kan ik je ook wel vertellen zonder ICQ, het is een adsl.xs4all.nl hostname...Op donderdag 30 augustus 2001 17:09 schreef the_undertaker het volgende:
maar als je na je werk ff op icq komt realbart dan kan ik ff wat checken
Ik krijg het enge vermoeden dat het hier keiharde spam betreft.
Duidelijk dus geen provider, maar een IT bedrijfje. HPO is niets meer dan de naam van die kerel, en het domain is bij een hostingprovider geplaatst. Een echte provider heeft op zijn minst eigen DNS servers.
Kortom: RealBart is niet zo Real
-------------------------
HPO Informatica
Fazantenhof 80
Eemnes, Utrecht 3755 EJ
NL
Domain Name: HPOWEB.COM
Administrative Contact:
H.P. Olthof a_olthof@dds.nl
HPO Informatica
Fazantenhof 80
Eemnes, Utrecht 3755 EJ
NL
Phone- +31 355384636
Fax-
Technical Contact:
Domeinnaam Registr. info@internet-service.nl
Internet Service Europe ltd
PB 57
Oudenbosch, NBR 4730 AB
NL
Phone- +31 165 318788
Fax- + 31 165 317438
Record updated on 2000-02-25 00:00:00.
Record created on 2000-01-31.
Record expires on 2002-01-31.
Database last updated on 2001-09-01 04:30:51 EST.
Domain servers in listed order:
NS2.SERVER2.DUTCHSERVER.NL 213.244.185.178
NS1.SERVER2.DUTCHSERVER.NL 213.244.184.178
The previous information has been obtained either directly from the
registrant or a registrar of the domain name other than Network Solutions.
Network Solutions, therefore, does not guarantee its accuracy or
completeness.
--------------------------
P.S. Deze informatie is vrijelijk op te vragen via register.com of elke andere registrar.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
ik had hem gister op messager, toen was het al wel duidelijkOp zaterdag 01 september 2001 14:30 schreef maartena het volgende:
Hieronder de reginfo van HPOWEB.COM....
Duidelijk dus geen provider, maar een IT bedrijfje. HPO is niets meer dan de naam van die kerel, en het domain is bij een hostingprovider geplaatst. Een echte provider heeft op zijn minst eigen DNS servers.
Kortom: RealBart is niet zo Real
-------------------------
HPO Informatica
Fazantenhof 80
Eemnes, Utrecht 3755 EJ
NL
Domain Name: HPOWEB.COM
Administrative Contact:
H.P. Olthof a_olthof@dds.nl
HPO Informatica
Fazantenhof 80
Eemnes, Utrecht 3755 EJ
NL
Phone- +31 355384636
Fax-
Technical Contact:
Domeinnaam Registr. info@internet-service.nl
Internet Service Europe ltd
PB 57
Oudenbosch, NBR 4730 AB
NL
Phone- +31 165 318788
Fax- + 31 165 317438
Record updated on 2000-02-25 00:00:00.
Record created on 2000-01-31.
Record expires on 2002-01-31.
Database last updated on 2001-09-01 04:30:51 EST.
Domain servers in listed order:
NS2.SERVER2.DUTCHSERVER.NL 213.244.185.178
NS1.SERVER2.DUTCHSERVER.NL 213.244.184.178
The previous information has been obtained either directly from the
registrant or a registrar of the domain name other than Network Solutions.
Network Solutions, therefore, does not guarantee its accuracy or
completeness.
--------------------------
P.S. Deze informatie is vrijelijk op te vragen via register.com of elke andere registrar.
ach, ze hebben niks beters te doen.....laat ze lekkerOp zaterdag 01 september 2001 15:06 schreef Escobar het volgende:
Jammer dat dit soort klootzakken mensen in de gebieden waar kabel of adsl geen optie is aan het lijntje houden...
Verwijderd
Toevallig ken ik Paul, de bedenker van deze grap
Had ik al een tijdje door met de getpaid-banner, de NedStat-teller, amateuristische site en geen enkele contactinformatie. Maar goedOp zaterdag 01 september 2001 14:30 schreef maartena het volgende:
Hieronder de reginfo van HPOWEB.COM....
Duidelijk dus geen provider
Hmm, zie het. Waarom heeft TwwT deze omhoog getild met overbodige reactie?Op dinsdag 04 december 2001 16:21 schreef Attilla het volgende:
Oude topic ....
Verwijderd
edit: jeez dit is een oud topic, welk figuur heeft hem uit de sloot gevist
wat is er leuk aan een grap waar niemand intrapt?Op dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Ik vind het wel een goede grap. En bijna iedereen stinkt erin.
Toevallig ken ik Paul, de bedenker van deze grap
Verwijderd
't is zelfs op het nieuws van tweakers.net gepost: http://www.tweakers.net/nieuws/9201Op dinsdag 04 december 2001 21:31 schreef xxxMaverick het volgende:
wat is er leuk aan een grap waar niemand intrapt?
En op het 0800-forum zijn er ook veel mensen ingestonken.
Alleen nu is de grap wat achterhaald.