Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Upgrade in CPU/Mobo, Ram en beeldschermen
Wat is je budget?
tussen de 1500 en 2000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zou graag de overstap willen maken naar een AMD CPU.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben hobbie fotograaf en doe video bewerken, denk hier aan highlights maken van twitch video's voor youtube en natuurlijk moet het monstertje ook kunnen gamen..
config nu:
Het is met de loop der jaren een beetje een bij elkaar geraapt zooitje geworden en zou graag meer cohesie willen in opslag en dus performance daarin, betere performance op CPU en hoop daarbij minimaal 32GB aan ram te willen hebben, de CPU komt uit 2017 en daar was toentertijd 16GB aan ram meer dan genoeg maar begin steeds vaker tegen jawel ramproblemen aan.
De GPU laat ik nog even wat het is, die komt in een later stadium aan het bod, aangezien ik daarin anders zeer boven budget gaat zitten.
En dan Tsja de beeldschermen, ik vind 1920x1200 zo goed om mee te werken, ik zou eigenlijk ook weer twee 24inch schermen met IPS willen hebben maar nu wel met Freesync als dit allemaal mogelijk is.
Is het mogelijk met dit budget of word het een lastige opgave?
Ik zoek een?
Upgrade in CPU/Mobo, Ram en beeldschermen
Wat is je budget?
tussen de 1500 en 2000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zou graag de overstap willen maken naar een AMD CPU.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben hobbie fotograaf en doe video bewerken, denk hier aan highlights maken van twitch video's voor youtube en natuurlijk moet het monstertje ook kunnen gamen..
config nu:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-8700K Boxed | € 370,- | € 370,- |
1 | Moederborden | ASRock Z370 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | AMD Radeon VII 16GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Velociraptor WD1500HLFS, 150GB | € 70,45 | € 70,45 |
1 | Behuizingen | Cooler Master HAF 912 Advanced | € 0,- | € 0,- |
2 | Monitoren | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 399,95 | € 799,90 |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H105 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master Silent Pro M2 720W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Kingston HyperX SH100S3B/120G 120GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 79,52 | € 79,52 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.375,77 |
Het is met de loop der jaren een beetje een bij elkaar geraapt zooitje geworden en zou graag meer cohesie willen in opslag en dus performance daarin, betere performance op CPU en hoop daarbij minimaal 32GB aan ram te willen hebben, de CPU komt uit 2017 en daar was toentertijd 16GB aan ram meer dan genoeg maar begin steeds vaker tegen jawel ramproblemen aan.
De GPU laat ik nog even wat het is, die komt in een later stadium aan het bod, aangezien ik daarin anders zeer boven budget gaat zitten.
En dan Tsja de beeldschermen, ik vind 1920x1200 zo goed om mee te werken, ik zou eigenlijk ook weer twee 24inch schermen met IPS willen hebben maar nu wel met Freesync als dit allemaal mogelijk is.
Is het mogelijk met dit budget of word het een lastige opgave?