Toon posts:

Deze losse roosters ook los te koop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:54

route99

just passionately curious...

Topicstarter
Mooi simpel en rechthoekig, precies wat ik zoek, zie onderstaand plaatje.
Komt van een spouwisolatiebedrijf waar ze het ivm een buis monteren.
Ben dus op zoek naar alleen het afdekplaatje van zo'n systeem, de schoepenrooster uit de bouwmarkten zijn vaak vierkant/goot (15x15 en 20x2 cm zie j vaak) , vind ze niet mooi.

De gaten in de normale bakstenen muur worden ca 53 mm pas goed bij zo'n rooster.

De los van het huis staande schuur (enkel steens) heeft nl echt wat extra ventilatie nodig en ik wil er 4 plaatsen, 2 voor en 2 achter de schuur. De afwatering ervan is nu prima, al een half jaar geleden geupdate, bij normale regen de rest van het jaar, blijft alles droog, maar zoals nu vind ik het te vochtig worden, zeker net na de vorst als de stenen nog op moeten warmen en nu ze wel opgewarmd zijn, de grote hoeveelheden regen van onlangs/nu).

Met Google image vond ik vnl de schoepenroosters.
Iemand een idee waar de "wens" roosters te koop zijn? Heb geen isolatiebedrijf heel kort in de buurt en dan nog, zit ik met de buizen die ik niet gebruik, het liefst alleen zulke roosters.
Tnx.

[Voor 4% gewijzigd door route99 op 04-01-2023 13:40]

Je eigen geluk bepaal je zelf!

Beste antwoord (via route99 op 04-01-2023 19:54)

Alle reacties

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weet je wie deze geplaatst heeft? Dan volstaat een telefoontje voor meer informatie meestal :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11

• route99

route99

Topicstarter
@Bor Heb hem van internet geplukt , zou ze een mail kunnen sturen, maar ik ken zelf deze rooster alleen in combi met buis voor de kruipruimte te ventileren, zag ze nog nergens ls te koop, ben al en poos aan het zoeken...

• NimRod1337
route99 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:43:
@Bor Heb hem van internet geplukt , zou ze een mail kunnen sturen, maar ik ken zelf deze rooster alleen in combi met buis voor de kruipruimte te ventileren, zag ze nog nergens ls te koop, ben al en poos aan het zoeken...
:) Hoe lang dan?

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:35
https://www.installand.nl...1q-wt6EAQYFCABEgIzjvD_BwE

buisje aan de achterkant afzagen wellicht.

• route99

route99

Topicstarter
@NimRod1337 Niet lang genoeg, maar toch wel afwisselend ruim een uur?
https://www.tilmar.nl/vlo...0-muurrooster-rechthoekig
Ziet er goed uit, moet nu naar mijn werk, zal vanavond verder kijken.

• route99

route99

Topicstarter
@Bjjorntjje Tnx voro de input, vind die ander wel een stuk mooier, het oog wil ook wat...
Moet nu echt naar mijn werk.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:38
@route99 Helaas... Geen rechtstreekse levering aan particulieren

• NimRod1337
_JGC_ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:12:
@route99 Helaas... Geen rechtstreekse levering aan particulieren
Niet rechtstreeks nee. https://www.tilmar.nl/verkooppunten?postcode=1234AB Hoezo helaas?

• route99

route99

Topicstarter
Het is exact het rooster die ik zoek:
https://www.tilmar.nl/med...ekoker-informatieblad.pdf 8)

En los te koop, hopelijk dan via die adressen ook los te koop, want "een KVK" zou hier met een inwonende zoon die er een heeft nog geen probleem zijn, maar het vet gedrukte wel:
Bent u een particulier of een bedrijf dat niet actief is in de bouw?
Voer uw postcode in en zoek een verkooppunt:
Heb ff gekeken in een straal van ca 10 km en die bedrijven hebben hem geen van allen in hun webshop, dus die moeten hem allemaal in het hoge Noorden gaan bestellen, wordt ie wrs meteen een stuk duurder met zo'n tussenstap. Zal eens om mij heen vragen of er daar iemand een "bouw-KVK nr" heeft of iemand kent. we hebben zelf extreem weinig mensen in de familie en vrienden /kennissen met een bouw achtergrond.

Tnx so far voor alle input en @NimRod1337 voor de gouden tip.
Ik ga er zsm verder mee aan de slag/rond vragen ivm die "bouw-KVK" en snuffel nog ff bij andere toeleveranciers die het van Tilmar zouden kunnen betrekken of ze zelf een webshop hebben waar ik eventueel hem wel kan bestellen. Lukt dat niet zo snel dan vraag ik de lokale dealers wel wat het kost als het speciaal voor bij bij Telmar bestellen.

Wordt vervolgd, hopelijk met een afrondend bericht.

Edit: Voor particulieren vond ik net een bedrijf het rooster "met de koker erbij" (T050 compleet dus) ... en dan nog de verzendkosten.. je ziet het schiet omhoog... bijna 13 euro per rooster en dan krijg ik de koker er gratis bij... |:(
Ik zoek wel verder.....

Edit2: Bouwsales levert hetzelfde voor ~8 euro/stuk en ruim 5 euro verzendkosten, 37 ipv 52 euro....komt al aardig in de buurt waar ik ja tegen ga zeggen.... (ook een kwestie van prios...)

[Voor 22% gewijzigd door route99 op 04-01-2023 20:26]

• route99

route99

Topicstarter
Nu nog ff wachten op een tijdblok dat het zo weinig regent zodat ik de boormachine buiten veilig kan gebruiken.... Wordt wrs morgen, maar dan ook nog ff hardlopen, dat kan wel probleemloos in de regen... 8) .

PS: Gelukkig heb ik ook nog andere hobby's..... een exponent ervan ligt onder een van de roosters die gisteren binnenkwamen.
.

[Voor 24% gewijzigd door route99 op 12-01-2023 15:24]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee