Misschien een beetje een vreemde titel, maar ik zal het even uitleggen.
Regelmatig beste ik artikelen via Bol.com, meestal direct van hunzelf en soms van een 3e partij verkoper.
Dit gaat bij mij vrijwel altijd goed, maar soms kan er natuurlijk wel eens wat mis gaan.
Daarom is het goed dat je niet alleen de producten maar ook de verkoper een beoordeling/review kan geven.
Volgens de Bol.com website zou je ongeveer een week na bestelling een mail moeten krijgen om de verkoper te beoordelen. Nu ben ik zo iemand die meestal alleen een review achterlaat wanneer het negatief is dus het was me niet eerder opgevallen maar ik krijg eigenlijk nooit een mail om een verkoper te beoordelen.
Vreemd dus ik heb contact gezocht met de klantenservice van Bol.com om te vragen hoe dit zit?
Nu krijg ik een mooie mail met antwoord en daar staat dan het volgende in
PS. Ik ben niet geïnteresseerd in een discussie over hoe goed of slecht bol.com of hun 3e verkopers zijn.
Ik wil graag een discussie over mijn vraagstelling, mag je het geven van shop beoordelingen verstoppen achter een verplichte nieuwsbrief?
Regelmatig beste ik artikelen via Bol.com, meestal direct van hunzelf en soms van een 3e partij verkoper.
Dit gaat bij mij vrijwel altijd goed, maar soms kan er natuurlijk wel eens wat mis gaan.
Daarom is het goed dat je niet alleen de producten maar ook de verkoper een beoordeling/review kan geven.
Volgens de Bol.com website zou je ongeveer een week na bestelling een mail moeten krijgen om de verkoper te beoordelen. Nu ben ik zo iemand die meestal alleen een review achterlaat wanneer het negatief is dus het was me niet eerder opgevallen maar ik krijg eigenlijk nooit een mail om een verkoper te beoordelen.
Vreemd dus ik heb contact gezocht met de klantenservice van Bol.com om te vragen hoe dit zit?
Nu krijg ik een mooie mail met antwoord en daar staat dan het volgende in
Ik vind het behoorlijk raar en eigenlijk zelfs asociaal dat ik me dus voor een nieuwsbrief moet inschrijven als ik een verkoper wil beoordelen? En ik vraag me dan ook af mag dat eigenlijk wel? Zijn daar überhaupt regels voor? Overigens kan je de beoordelingen van de verkoper wel gewoon zien, zonder dat je hoeft ingeschreven te staan voor een nieuwsbrief.Algemene beoordeling
Als je de nieuwsbrief 'Persoonlijke aanbevelingen' hebt geactiveerd, kun je na minstens zes dagen na de verzendbevestiging van de bestelling een evaluatieverzoek ontvangen. Dit is een formulier om jouw ervaring met de partner te beoordelen. Jouw mening over onze partner is dan op onze website inzichtelijk voor andere klanten. We versturen niet naar iedere klant een evaluatieverzoek, het is dus mogelijk dat je er geen ontvangt.
PS. Ik ben niet geïnteresseerd in een discussie over hoe goed of slecht bol.com of hun 3e verkopers zijn.
Ik wil graag een discussie over mijn vraagstelling, mag je het geven van shop beoordelingen verstoppen achter een verplichte nieuwsbrief?
hoi