Is de toekomst elektrisch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Ik zag gisteren een uitgebreid artikel voorbij komen waar ik een opmerking over heb.

review: Is de toekomst elektrisch? - Cijfers, trends en een vooruitblik naar ...

Dit soort artikelen verwacht ik eerder op een website als Autoweek.

Ze hebben er daar zelfs een aparte rubriek voor:

"De elektrische auto is bezig aan een flinke opmars. Elektrische auto’s en laadpalen zijn steeds meer onderdeel van het straatbeeld. Binnen deze rubriek lees je alle ontwikkelingen rondom elektrische auto's en elektrisch rijden."

Mijn vraag is of Tweakers zich niet gewoon op haar core business moet richten ipv stukjes schrijven over automotive waar andere DPG websites voor bestaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tja ik vind het echter wel mooie materie als IT'er. En net iets anders dan het hebben over een GTX4060.

Maar goed, meerdere zijn er voor je geweest: https://gathering.tweaker...5B%5D=43&keyword=Autoweek

Tweakers richt zich nog eenmaal op een breder publiek dan 14 jaar terug, en ik vind dat zelf niet gek of erg.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:45

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Wat @Outerspace zegt, dekt wat mij betreft de lading. We hebben deze discussie al veel vaker gevoerd en wees gerust, die voeren we ook vrijwel wekelijks op de redactie. Tweakers 'core-business' is al lang niet meer alleen het overclocken van cpu's, maar ook technologie in bredere zin. Daar past elektrisch rijden (soms) bij. In welke vorm, op welke manier, in welke frequentie, dat zijn vragen waar we actief over discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Probleem is juist dat er afbreuk wordt gedaan aan de oorspronkelijke doelgroep.
Voor andere onderwerpen zijn andere websites die daar meer kennis van hebben.
Een redacteur die vroeger mooie reviews schreef over camera's moet nu stukjes schrijven over EV's omdat dit hip is?