Vraag

• Sannietje1985
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22:52
Ik zoek een nieuwe Android smartphone met een zo goed mogelijke camera (met optische beeldstabilisatie) voor een budget van ongeveer 500 euro max. Ook evt. bij minder/weinig licht.
ik geef niet per se om een samsung telefoon oid.

Ik heb momenteel een Xiaomi 11 Lite NE 5G, maar de foto's die ik maak vind ik matig, waarschijnlijk dus vanwege gebrek aan optische beeldstabilisatie.

Wat raden jullie aan?

Doel is vooral de kinderen fotograferen (NB; ik ben verder redelijk ervaren met fotografie en gebruik ook redelijk veel mijn systeemcamera, maar wil die niet altijd en overal mee naartoe nemen, maar wil dan van de kids toch mooie fotos kunnen maken).

Ik snap uiteraard dat als ik het beste wil ik meer geld moet uitgeven, maar ben niet zozeer bereid om echt veel meer te gaan uitgeven aan een telefoon.

Ben benieuwd wat jullie mij zouden aanraden.
Heb al wat rondgekeken, maar ik vind vaak de omschrijvingen van "camera is goed/ redelijk"zo vaag dat ik er niet zoveel mee kan...immers zou de camera die ik nu op mijn telefoon heb ook als "goed" bestempeld worden, maar dat vind ik persoonlijk dus helemaal niet...

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42
Is een Google Pixel niet iets? Komt er qua camera vaak wel goed uit in reviews.

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:54
Heb je die best buy guide al bekeken?
review: Smartphone Best Buy Guide - November 2022

[Voor 66% gewijzigd door Jarno op 03-01-2023 23:35]

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:24
Pixel 6a. 300 euro en fabelachtige camera (mn door de software...)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• n3othebest
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:29
Voor 500 is ook wel iets als een Galaxy s22 of een pixel 7 te krijgen. Beide met een beduidend betere camera dan de 6a.

Heb toevallig recent zelf gezocht en uiteindelijk uit gekomen op de s22. Iets betere sensor maar minder nabewerking door de AI chips van Google beviel mij beter als hobby fotograaf.

https://www.belsimpel.nl/...t-min-sms-10000-mb-2-jaar
€445 na cashback in combinatie met een voordelig sim only abbo.

https://www.belsimpel.nl/...en-promobundel-000-2-jaar
€493 met sim only abbo er bij

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:20

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-02 13:43
Als je beste camera wil kun je beter iets meer uitgeven en voor een Pixel 7 gaan.

product: Google Pixel 7

Voor 559 heb je al een Pixel 7 (zonder abbo) met een van de top 10 beste smartphone cameras:
https://www.dxomark.com/smartphones/Google/Pixel-7
https://www.dxomark.com/smartphones/#sort-camera
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee