Mijn vaatwasser doet het niet meer en ik begrijp niet wat er aan de hand is. Wanneer ik de deur dicht doe om een wasprogramma te starten maakt hij de normale geluiden. Maar na een paar minuten geeft hij een klein piepje en stopt hij. Als ik de deur dan open dan knippert het lampje op de aan- en uitknop en staat het eerste en derde lampje aan. Ik kan alleen niet vinden wat dit betekent en wat er mis is. Ik heb een filmpje gemaakt om het te laten zien (lampjes op het eind van het fimpje): YouTube: Vaatwasser doet het niet
Het gaat om een Whirlpool WUIE 2B19
Wat ik al geprobeerd heb is:
- Andere programma's proberen: geen verschil
- Zout en glansspoelmiddel bijgevuld
- Met en zonder vaatwastablet geprobeerd.
- Filter schoongemaakt.
- Handleiding gelezen.
Als ik online naar foutmeldingen zoek dan kan ik niet vinden wat de lampjes betekenen. Ik denk dat het een foutcode is, maar online vind ik alleen maar foutcodes zoals 'F01' of iets dergelijks, maar mijn vaatwasser heeft geen display.
Het zou echt geweldig zijn als iemand de oplossing voor mij heeft, zou liever niet een dure monteur laten langskomen als het niet nodig is.
Het gaat om een Whirlpool WUIE 2B19
Wat ik al geprobeerd heb is:
- Andere programma's proberen: geen verschil
- Zout en glansspoelmiddel bijgevuld
- Met en zonder vaatwastablet geprobeerd.
- Filter schoongemaakt.
- Handleiding gelezen.
Als ik online naar foutmeldingen zoek dan kan ik niet vinden wat de lampjes betekenen. Ik denk dat het een foutcode is, maar online vind ik alleen maar foutcodes zoals 'F01' of iets dergelijks, maar mijn vaatwasser heeft geen display.
Het zou echt geweldig zijn als iemand de oplossing voor mij heeft, zou liever niet een dure monteur laten langskomen als het niet nodig is.