Macbook 2009 recovery issue

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 21-06 23:27
Mijn vraag
Hoe El capitan te installeren op Mac zonder tweede Mac of recovery modus

Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook pro 2009 15 inch met El capitan
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Transmac werkte niet net zoals het proberen te installeren vanaf een Mac hdd, verder heb ik meerdere programma's geprobeerd (uubyte)
Maar dat werkt ook niet

Dus mijn vraag is hoe ik El capitan installeer op een Mac via een usb die is gemaakt op een Windows computer

J.R

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:15
Waarom die ouwe zooi nog installeren? Zet er ChromeOS op.
https://blog.omgmog.net/p...s-on-a-late-2009-macbook/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat werkt er niet? Waar loop je vast?

Je topic is iets beter dan je vorige, maar je bent nog erg spaarzaam met informatie, zoals wat precies het probleem is, waar je vast loopt, waar je naar gezocht hebt, welke handleiding je bijvoorbeeld volgt. Als je bijvoorbeeld de instructies van How can I use Windows to create an OS X El Capitan USB flash drive installer from the disk image (.dmg) file downloaded from Apple? volgt, waar loop je dan vast?

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 03-01-2023 13:53 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer je een installer hebt gevonden moet je tijdens de installatie wél even de datum en tijd van je Mac terugzetten. Dit heeft te maken met een verlopen certificaat in de installer, die dingen hebben een geldigheid van ongeveer 5 jaar... Na het installeren kun je de datum en tijd weer terugzetten zodat je ook op internet kunt.

Lees ook het laatste kopje op deze pagina: https://www.macfreak.nl/m...cos-en-software-daarvoor/