Led verlichting Toyota Yaris hybrid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 08:21
Onze Toyota Yaris hybrid uit 2012 heeft een defect dimlicht. Nu zag ik dat er een lamp type hir2 ll / 9012 ll in zit.
Deze zou ik graag vervangen voor een setje led lampjes. Ik ben op zoek naar een goed prijs kwaliteit setje.
Heeft iemand een suggestie?
Verder zie ik dat er varianten zijn met en zonder canbus, welke variant past bij dit model auto?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Als er nu halogeen in zit, moet je er ook gewoon weer halogeen in zetten. De koplamp (het geheel dus) die in jou auto zit is geschikt voor halogeen, er zitten spiegels in die het licht de juiste kan op richten. LED geeft het licht op een geheel andere manier af, zet jij een LED lampje in een halogeen koplamp, rij je dus in feite met permanent grootlicht.

Is super kut voor andere weg gebruikers en APK afkeur.

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 03-01-2023 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 15:42

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zou ook eens in dit topic kijken: LED Verlichting auto+motor. Behalve typen wordt hier ook gesproken over het lichtbeeld dat er af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheppie
FastFred schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:19:
Als er nu halogeen in zit, moet je er ook gewoon weer halogeen in zetten. De koplamp (het geheel dus) die in jou auto zit is geschikt voor halogeen, er zitten spiegels in die het licht de juiste kan op richten. LED geeft het licht op een geheel andere manier af, zet jij een LED lampje in een halogeen koplamp, rij je dus in feite met permanent grootlicht.

Is super kut voor andere weg gebruikers en APK afkeur.
Bedankt voor de uitleg.
Dan worden het gewoon weer halogeen lampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheppie
Bastiaan schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:38:
Ik zou ook eens in dit topic kijken: LED Verlichting auto+motor. Behalve typen wordt hier ook gesproken over het lichtbeeld dat er af komt.
Bedankt, ik ga het topic even bekijken