Microsoft Personal Webserver http error 403

Pagina: 1
Acties:

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Ben bezig met een ASP-site en gebruik Microsoft Personal Webserver om hem lokaal te kunnen gebruiken, ik krijg alleen steeds deze fout melding als ik een wijziging heb doorgevoerd en de pagina in IE probeer te refreshen..
HTTP-fout 403
403.9 Toegang verboden: te veel gebruikers verbonden

Deze fout kan optreden als de webserver bezet is en uw aanvraag niet kan worden verwerkt omdat er te veel verkeer is. Probeer later opnieuw verbinding te maken.

Neem contact op met de beheerder van de webserver als het probleem zich blijft voordoen.
Misschien dat iemand weet hoe dit komt?

Verwijderd

Lijkt me toch vrij duidelijk:

Deze fout kan optreden als de webserver bezet is en uw aanvraag niet kan worden verwerkt omdat er te veel verkeer is. Probeer later opnieuw verbinding te maken.

• huistra
Ja, ok, maar de webserver draait lokaal op mijn eigen compuutje: dus hoezo teveel gebruikers, er is 1 gebruiker: ik..

* huistra denkt 1 gebruiker teveel?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 hoopt niet dat je op de kabel zit ivm CR ;)
Dat zorgt voor aardig wat hits op je server...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• huistra
Dacht zelf ook al even dat die kabel het probleem zou kunnen zijn, echter houdt onze fikwand externe bezoekers tegen.
Heb ff gechecked op de 'server', maar er waren 424 verzoeken, maar slechts 1 bezoeker geweest (ik lijkt me).

Die verzoeken slokken lijkt me geen 'servercapaciteit' op..
Ben er dus nog niet echt uit..

[newbie mode]
Wat is trouwens CR?
[/newbie mode]