Mijn vraag
Ik heb een kleine netwerk omgeving gemaakt met een Domain controller, thermonal server en een workstation om een situatie te creëren waar ik een onderzoek naar aan het doen ben.
Nu is het zo dat ik het vanuit citrix wil benaderen en alles lukt echter als ik inlog krijg ik geen apps of een bureaublad te zien.
de servers zijn gemaakt in Vsphere en dus allemaal virtual machines.
deze draaien op windows server 2019 en windows 10
Nu is eigenlijk concreet mijn vraag:
Hoe maak ik een bureaublad in citrixcloud zodat als ik ergens inlog ik dat bureaublad krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb alles ingesteld in de cloud van citrix. echter zal ik iets vergeten zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heel internet afgespeurd..
Ik heb 10 jan een deadline vandaar dat ik nu toch wel hoop dat iemand me hier kan helpen
Edit:
na het doorklikken toch een bureaublad kunnen zien echter de volgende melding:
De bron is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Transactie-id: 00c311cb-4f78-4f55-9421-2a3d6fb8c9ee
Op internet staat iets met een Xenapp.. ben benieuwd
Ik heb een kleine netwerk omgeving gemaakt met een Domain controller, thermonal server en een workstation om een situatie te creëren waar ik een onderzoek naar aan het doen ben.
Nu is het zo dat ik het vanuit citrix wil benaderen en alles lukt echter als ik inlog krijg ik geen apps of een bureaublad te zien.
de servers zijn gemaakt in Vsphere en dus allemaal virtual machines.
deze draaien op windows server 2019 en windows 10
Nu is eigenlijk concreet mijn vraag:
Hoe maak ik een bureaublad in citrixcloud zodat als ik ergens inlog ik dat bureaublad krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb alles ingesteld in de cloud van citrix. echter zal ik iets vergeten zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heel internet afgespeurd..
Ik heb 10 jan een deadline vandaar dat ik nu toch wel hoop dat iemand me hier kan helpen
Edit:
na het doorklikken toch een bureaublad kunnen zien echter de volgende melding:
De bron is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Transactie-id: 00c311cb-4f78-4f55-9421-2a3d6fb8c9ee
Op internet staat iets met een Xenapp.. ben benieuwd
[ Voor 20% gewijzigd door thomas1750 op 02-01-2023 23:01 ]